Aviseringar
Rensa alla

Sexdesperat kille?


Ämnesstartare

Okej. För några dagar sedan addade en kille mig på msn. Allt verkade helt lugnt, han verkade vara en sjysst kille. Eller iaf tills han började tjata på mig om att träffas dagen efter(!) och att jag skulle skicka bilder till honom. Till slut så orkade jag inte med hans tjat utan skickade några bilder men sa att han skulle skicka några bilder till mig också. Jag kunde inte träffa honom eftersom jag skulle bort från stan dagen därpå.

Fortsatte snacka med honom dagen därpå och jag blev lite förvånad eftersom jag trodde att han bara vart lite lonely the day before och nu hade tappat intresset för mig eftersom vi inte kunde träffas men han sa gulliga saker till mig och tyckte att mina bilder som jag skickade var gulliga.

Plötsligt igår så var han sur för att han sa att han var trött (loggade in vid tolv på kvällen men när jag frågade varför så svarade han inte) och att han var sur för att jag hade en annan killes bild på msn. Jag förklarade att det var min kompis och jag erbjöd även att he dit hans bild istället men då började han klaga på de bilder han skickat så jag hedde dit en annan bild.

Jag bad honom ringa mig då typ klockan 3 på natten och han lät så sjukt kaxig (och jag tänker: Han vill bara ha ett KK) Så jag frågade honom vad han ville med mig och han ba: En seriös relation, KK:n har jag testat på förut. Men så sa han: En relation funkar inte utan sex.

Och sedan försökte han tvinga ut mig ett erkännande på att jag ville ha sex med honom även fast jag inte ens träffat honom! Jag är fan oskuld och jag tänker inte bli pressad till att göra något och därför känner jag mig värsta olustig nu när jag tänker på honom och jag ångrade att det har gått så här långt. Han vill skynda så jävla mycket medan jag säger "Chill dude vi har liksom inte ens träffats."

Och det är ju självklart att han vill ha sex men jag är inte redo för det. Jag vill liksom ha en pojkvän som jag kan lita på först och ibland beter sig killen så konstigt mot mig.

Vad att göra kära UM:are? Vad tycker ni? Har ni vart med om en liknande situation? Vad tycker ni att jag borde göra? Och är det här normalt killbeteende?


   
Citera

Har ni bara känt varandra i några dagar? Dissa honom.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Jag tror han bara vill ligga med dig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Har ni bara känt varandra i några dagar? Dissa honom.

Japp vi har kännt varandra sedan i lördags. Först trodde jag han var en snäll, blyg kille som hade mycket gemensamt med mig men att han sedan började att tvinga mig att erkänna att jag ville ligga med honom fast jag inte ens träffat mig (och när jag sa det så ville han ändå att jag skulle erkänna) så blev jag väldigt obekväm och tyckte att han var för mycket liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Jag tror han bara vill ligga med dig..

Så jag ska bara dissa honom? Jag vill ju liksom träffa honom och se om det klickar mellan oss men just nu är jag väldigt osäker.


   
SvaraCitera

Snoarkroaka:

Japp vi har kännt varandra sedan i lördags.

Blocka honom. Om han redan nu introducerar sex i ert ytterst korta MSN-förhållande så är han ingenting att ha. Hur hittade han dig?

Du vill inte förlora din oskuld till en liten desperat kille som raggar brudar på MSN. Du är antagligen inte den enda.


   
SvaraCitera

Snoarkroaka:

Vad tycker ni? Har ni vart med om en liknande situation? Vad tycker ni att jag borde göra? Och är det här normalt killbeteende?

Har du ens träffat honom? Är han mycket äldre än dig? Jag har varit i liknande situationer. Du borde skita i den där killen eftersom han inte tycker om DIG, han vill bara ha sex. Det är inget normalt beteende hos en kille som bara vill väl och faktiskt tycker om dig, det är ett normalt beteende hos någon som enbart vill ha sex och KANSKE därefter kan tänka sig en relation. Om han hade tyckt om dig så hade han inte varit på det sättet, han hade inte varit så framåt och ytligt, han hade inte sagt att sex var ett måste inom en relation om han inte var ute efter sex.

Så jag tycker att du ska skita i honom totalt och dra ut och träffa killar IRL. En del onlinemänniskor kan man lita på, andra inte. Jag har blivit manipulerad flera gånger av killar som utgett sig för att vara shyssta, de har sagt att de vill ha något seriöst osv. Men nu såhär i efterhand vet jag att ingenting seriöst kan växa fram under några dagar, inte egentligen. Folk kan vara så bra på att manipulera och lura en, utan att man ens märker det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tl;dr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Blocka honom. Om han redan nu introducerar sex i ert ytterst korta MSN-förhållande så är han ingenting att ha. Hur hittade han dig?

Alltså jag får ändå skuldkänslor om jag blockar honom för han säger som ändå söta saker också (förutom sex) och jag skulle ändå vilja träffa honom...

Han hittade mig på en sida för ungdomar som bor i Umeå. Han är 16 men fyller 17 i Januari.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha wtf[bigsmile]


   
SvaraCitera

Snoarkroaka:

Jag vill liksom ha en pojkvän som jag kan lita på först och ibland beter sig killen så konstigt mot mig.

Bra inställning.

Snoarkroaka:

Vad tycker ni att jag borde göra?

Skippa honom. Han är nog bara ute efter sex.

Snoarkroaka:

Och är det här normalt killbeteende?

Tyvärr så är det nog ganska vanligt. Man skäms lite för sitt kön när man ser hur vissa killar uppför sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kissemim999:

Men nu såhär i efterhand vet jag att ingenting seriöst kan växa fram under några dagar, inte egentligen. Folk kan vara så bra på att manipulera och lura en, utan att man ens märker det.

Okej jag skiter i honom. Jag tänker ju ändå logiskt nog att när jag inte är bekväm med honom på msn så kommer jag ju inte kunna bli bekväm med honom IRL för att hans krav kommer att hänga över mig.

Tack för alla era fina (och seriösa) inlägg. Man behöver liksom andra utomstående som kan ta ner en på jorden igen. [love][bigsmile][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Disss disss dissssa!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snoarkroaka:

Och är det här normalt killbeteende?

normalt om man bara är ute efter sex ja.. o ngt säger mig att han näst intill skulle våldta dig om du skulle gå med på att träffa honom, så gör det inte, oavsett vad.

sen tkr jag att du borde blocka honom helt och sen var det dumt att ge ut ditt mob.nr till honom, men gjort är gjort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han är ju dum i huvudet ser du väl prata inte med honom


   
SvaraCitera