Aviseringar
Rensa alla

sexdrömmar


Ämnesstartare

Hej allihopa! =D
jag har en liten fråga.
jag undrar ifall det är normalt att inte ha sexdrömmar?
alltså jag har bara haft sexdrömmar angående min kille och ingen annan. Mina sexdrömmar började när jag träffade honom, och det var min första sexdröm.

min kille tror inte på mig, han säger att alla har sexdrömmar och att jag ljuger osv.. men jag har verkligen haft några sexdrömmar överhuvudtaget. =/

men är det normalt eller?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

vi väntar på att en drömexpert här på UM ska svara [zzz][zzz]


   
SvaraCitera

Det finns inget som heter "normalt" ang drömmar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svårt att svara vad som är normalt och inte, men skulle gissa på att de flesta haft sexdrömmar någon gång iaf. sen om det är om ens kille eller inte är svårare att svara på..


   
SvaraCitera

vilken töntig kille du har, bryr sig om drömmar [shake]


   
SvaraCitera

Har nog aldrig haft en upphetsande sexdröm, däremot drömmer jag om sex hela tiden.


   
SvaraCitera

Var flera månader sedan jag hade en.. Eller som jag minns iaf. [smile]


   
SvaraCitera

har varje dag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

har varje dag

vaknar ofta av att jag kommer.[blush]


   
SvaraCitera

metafor:

vaknar ofta av att jag kommer.[blush]

samma här. brukar stöna också [blush]


   
SvaraCitera

metafor:

vaknar ofta av att jag kommer.[blush]

borde du tacka mej för[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen dröm är den andra lik. Dock finns det en gemensam återkommande ingrediens i alla drömmar, SEX! Det spelar ingen roll om du är sexuellt inaktiv eller aktiv för i drömmarnas land får vi alla till det!

Att sex upptar en stor del av vår tankevärld sätter sig nog ingen emot. Sexfantasier om kollegan, sex med pojkvännen eller sexprat med väninnorna. Sex är överallt och det finns en plats där alla kan få till det, tjock som smal, liten som stor, gammal som ung, you name it, i sömnen älskar alla!

Du kanske inte vet om det...
Du kan behöva rota djupt i ditt inre och analysera dina drömmar i småbitar för att finna det sexuella planet i dina drömmar. Drömmar är nämligen fullspäckade av sexuellt laddat innehåll. Allt från känslor av kärlek och flirtande till rendezvous och sex får vi erfara nattligen.

Män drömmer oftare om sex
Hur mycket vi drömmer är individuellt men det rör sig om mellan tre till sex drömmar per natt. Män är generellt sätt mer sexuellt aktiva under dygnets mörka timmar än kvinnor. Kvinnor som män drömmer dock om sex varje natt.

Männen är delaktiga och kvinnorna betraktar
Medan kvinnor kliver in i en roll som betraktare och ser drömmar om sex utifrån är män aktivt delaktiga i sina drömmar om sex. Detta är den bakomliggande anledningen till varför män (framförallt pojkar) i större utsträckning får orgasmer i sömnen än kvinnor.

Så vet du om det är en sexdröm
En sexdröm innebär inte nödvändigtvis ett samlag mellan två parter utan kan ha en latent mening och tydas genom symboler som föremål, ljud, lukter och färger.


   
SvaraCitera

har i princip aldrig sexdrömmar, och när jag har har jag ändå bara med folk jag inte vill ha sex med[shake]


   
SvaraCitera

MrNiceGirl:

Ingen dröm är den andra lik.

Fröken professor i sexdrömslära!


   
SvaraCitera

tror inte jag brukar ha det


   
SvaraCitera