Aviseringar
Rensa alla

Sexfantasi - Drottningen från Alienfilmerna


Ämnesstartare

Hej Ungdomar.se!

Jag skulle vilja berätta om en återkommande dröm jag har haft det senaste halvåret. Drömmarnas setting är alltid olika, men dem slutar alltid på samma sätt. Jag har sex med Drottningingen från Alienfilmerna. Ja du läste rätt, Jag har sex med drottningen från Alienfilmerna.

Jag har haft den här drömmer 4-5 gånger tror jag, nu senast idag. Drömmen började faktiskt på en rymdstation där jag hänger med några vänner. Ett tag in i drömmen så dyker aliens upp och börjar döda folk eller befrukta dem. Jag lyckas dock rädda mig från allt kaos fram tills jag spring in ett rum där aliendrottningen finns. Jag ser henne men istället för att bli rädd och springa iväg blir jag alldeles förälskad i henne, Och konstigt nog blir hon också det.

På någon konstig vänster börjar vi hångla, hon är ju typ 5 meter hög men hon lyfter upp mig och vi hånglar länge bland alla alienäggen typ. Det slutar med att vi har sex.
Ni som sett tvåan vet att hon har en slags eggslang som hon använder för att lägga ägg med, det heter nått på engelska som jag glömt nu. iaf, den går att ta av och i hålet som blir kvar har jag sex med henne.

Iaf, jag vaknade sen och hade enormt stånd och var helt yr av drömmen. Nu i efter hand så kan jag förstå att jag tycker drottningen är sexig men jag känner inte det annars liksom.
Nu är frågan, vafan är det här?
Jag har haft denna drömmer flera gånger och det slutar alltid på samma sätt, jag blir kär i Aliendrottningen och har sex med henne. I vissa drömmar lever jag dessutom länge vid sidan om henne, som en drönare om ni vet vad det är.
(i vissa myr och getingsamhällen finns det individer som bara finns till för att befrukta drottningen).
Jag undrar om det är någon mer än jag som känner såhär för drottningen, jag undrar också om man kan tolka det här på något konstigt sätt - typ att jag skulle ha en fallenhet för dominanta kvinnor eller något?

ah jag vet inte, jag undrar bara om någon skulle kunna ge mig lite bättre insikt. jag bifogar en bild på drottningen för er som inte vet hur hon ser ut.

queen_AlienPress_still01.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter
smisk

Troll.


   
SvaraCitera

..

kittah18.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har känt precis samma sak. Dom musklerna alltså! Och jag är väldigt nyfiken på det stor antalet varierande ställningar som lär vara möjliga med en sån kropp. Mjau.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Epic tråd!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahah, hooooooooly shit dude![tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan faktiskt konstatera att den här killen inte är ett troll. Vi känner varandra sen tidigare, och han berättade det för mig för två-tre dagar sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var faktiskt helt allvarlig när jag skrev det här. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag lider med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså sjuk fantasi och jag tror att hålet skulle vara för stort och jag skulle vara rädd för hennes kåt safter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slem [tard]


   
SvaraCitera

Använde ni skydd? Man vet aldrig vad för intergalaktiska könssjukdomar en lösaktig Aliendrottning kan bära på! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den här tråden blir aldrig för gammal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha Erik! [bigsmile]


   
SvaraCitera