Aviseringar
Rensa alla

Sexfantasi..


Ämnesstartare

Tjena mors. Är det bara jag som ser en skräckfilm med en manlig "bad guy" (Ex. Slenderman, Freddy krueger) och direkt tänker på hur det skulle vara att ha sex med honom?


   
Citera
Ämnesetiketter
Finale

Nej, det är inte bara du. Finns människor som runkar med sandpapper.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej men så trevligt, är du en av dom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finale:
Nej, det är inte bara du. Finns människor som runkar med sandpapper.

Nej men så trevligt, är du en av dom?


   
SvaraCitera

Nej, men jag är inte intresserad av män
Gillar skräck däremot


   
SvaraCitera

jag älskar skräck och det verkar det skulle vara väldigt jobbigt med att ha sex med slenderman


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
jag älskar skräck och det verkar det skulle vara väldigt jobbigt med att ha sex med slenderman

Tror det skulle vara extremt skönt, tänk dig 4-8 armar som gör allt för att ge dig njutning samt lite smärta;)


   
SvaraCitera

CittyKitty:

Tror det skulle vara extremt skönt, tänk dig 4-8 armar som gör allt för att ge dig njutning samt lite smärta;)

Jag vill inte ha nån arm på mina axlar, eller ben ovanför mina ben i soffan. Istället för sex skulle jag göra gladiatorerna, det är riktigt kul i soffan och pressa sina fötter mot varandras fötter tills nån ger upp. Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Jag vill inte ha nån arm på mina axlar, eller ben ovanför mina ben i soffan. Istället för sex skulle jag göra gladiatorerna, det är riktigt kul i soffan och pressa sina fötter mot varandras fötter tills nån ger upp. Hjärta

Haha, ja alla har vi olika åsikter om vad som är kul XD


   
SvaraCitera
evene

Njaa, alltså är hetero oså men kan ändå komma på 1000 killar jag hellre skulle vilja ha sex med än Slender man och Freddy krueger


   
SvaraCitera

Finale:
Nej, det är inte bara du. Finns människor som runkar med sandpapper.

Haha va i helvete XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

evene:
Njaa, alltså är hetero oså men kan ändå komma på 1000 killar jag hellre skulle vilja ha sex med än Slender man och Freddy krueger

Alla e vi olika XD


   
SvaraCitera

Asså slenderman är ju lång så man får ju hoppas Jan har nåt långt ocksåRullar ögonen skulle lätt.. Ta reda på d om jag fick chansen. OM SLENDERMAN SER DETTA JAG MENA INTE ATT DU SKA KOMMA TILL MIG FÖR DU Ä LÄSKIG!!!!! (men du kan gärna komma I migBlink hahahaha) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Donkeking:
Asså slenderman är ju lång så man får ju hoppas Jan har nåt långt ocksåRullar ögonen skulle lätt.. Ta reda på d om jag fick chansen. OM SLENDERMAN SER DETTA JAG MENA INTE ATT DU SKA KOMMA TILL MIG FÖR DU Ä LÄSKIG!!!!! (men du kan gärna komma I migBlink hahahaha) 

Hahaha omg XD


   
SvaraCitera

CittyKitty:

Hahaha omg XD

Hehe jag är som jag är XD


   
SvaraCitera