Aviseringar
Rensa alla

Sexig 35-årig lärarkvinna åtalas för att ha haft sex med 16-årig elev - reaktion?


Ämnesstartare

Väldigt sexig 35-årig lärarkvinna åtalas för att ha haft sex med 16-årig elev i USA. Själv tänker jag ju att detta är alla tonårskillars dröm, låt dem få ha sitt roliga. 

http://defund.com/teacher-faces-rape-sodomy-charges-after-second-student-comes-forward/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Vad är er reaktion?


   
Citera
mynona

Det är USA. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är lá nemas problemas sålänge alla inblandade är med på det och folket har åldern för det. Sen om det är på skoltid så är det inte okidoki.

Betror starkt att vissa i min skola har liknande relationer till vissa lärare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Det är lá nemas problemas sålänge alla inblandade är med på det och folket har åldern för det. Sen om det är på skoltid så är det inte okidoki.

Betror starkt att vissa i min skola har liknande relationer till vissa lärare.

Hur gamla är ni och vad är relationen? Vad säger skolledningen? 


   
SvaraCitera

riktigt dåliga pollalternativ. det är fruktansvärt förkastligt och fel. hon utnyttjar sin maktposition något fruktansvärt och borde aldrig mer på arbeta som lärare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
riktigt dåliga pollalternativ. 

1DbTCrE.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar inte vad hennes "sexighet" har med någonting att göra 


   
SvaraCitera

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten:

Hur gamla är ni och vad är relationen? Vad säger skolledningen? 

Skolledningen vet lá inget.. Vet inte heller om det utförts sexuella relationer. Men hur de verkar vara emot varran... läraren/lärarna vs vissa elever är väldigt.... Hmmm.... misstänksamt.

Dom i min skola är mellan 16-20 år. Gymnasiet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:
Fattar inte vad hennes "sexighet" har med någonting att göra 

Det blir ju otroligt mycket mer intressantare. Kan nog tala för de flesta tonårskillar att de någon gång fantiserat om unga vackra kvinnliga lärare. En dröm för många tror jag. Framförallt när det stiger in en sådan här läckerbit i klassrummet:

Day in court: Former high school English teacher and accused rapist Brianne Altice appeared in a Utah court Thursday to face charges she repeatedly had sex with her 16-year-old student


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:

Skolledningen vet lá inget.. Vet inte heller om det utförts sexuella relationer. Men hur de verkar vara emot varran... läraren/lärarna vs vissa elever är väldigt.... Hmmm.... misstänksamt.

Dom i min skola är mellan 16-20 år. Gymnasiet

Ungefär var bor du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten:

Det blir ju otroligt mycket mer intressantare. Kan nog tala för de flesta tonårskillar att de någon gång fantiserat om unga vackra kvinnliga lärare. En dröm för många tror jag. Framförallt när det stiger in en sådan här läckerbit i klassrummet:

Day in court: Former high school English teacher and accused rapist Brianne Altice appeared in a Utah court Thursday to face charges she repeatedly had sex with her 16-year-old student

Ser inte hur det är relevant för pollfrågan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liksom skulle det vara mindre okej för att hon är osexig t ex? Lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Följer en Youtube-kanal med ett par snubbar som talar om skojiga/underliga/udda nyheter, de tar ganska ofta upp kvinnliga lärare som haft sex med elever, och lärarna är ofta snygga också.

En av de senare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker personligen inte att det är okej, då en lärare ändå är en lärare.
Sen är jag ändå kluven. För om det inte är på skoltid, och det var under både lärarens och elevens samtycke, borde det äll ändå vara okej, kanske....

Tycker ändå att det är ansvarslöst att ha sex med elever.

Knekten: Framförallt när det stiger in en sådan här läckerbit i klassrummet:

Dröm eller ej, hon är fortfarande lärare och därmed hon som bär ansvaret.


   
SvaraCitera