Aviseringar
Rensa alla

Sexiga minnen!


Ämnesstartare

Här kan man skriva om sexiga minnen, t.ex. om man har sett någon snygg brud på stranden som bytt om från bikini till behå och man har blivit skitkåt och så[smile] Bara som exempel[bigsmile]

När jag var i grekland så såg jag en skitsexig tjej typ i 22 årsåldern som hade perfekt kropp och stora bröst!
Hon hade typ genomskinlig vit t-shirt så jag såg ju hennes perfekta tuttar som liksom var bruna runtom dom stora nipplarna. Jag bara stirrade på hennes perfekta stora bröst och hon märkte nog det[blush]


   
Citera
Ämnesetiketter

Eh.


   
SvaraCitera

Good to know...


   
SvaraCitera

Jag och hon, nakna tillsammans med svag musik i bakgrunden.
Jag brukar däremot inte stirra på människors bröst direkt, till skillnad från somliga. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Istäcke:

Jag brukar däremot inte stirra på människors bröst direkt, till skillnad från somliga. [rolleyes]

Det brukar jag.

Sedan aktiverar jag lasern.


   
SvaraCitera

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Det brukar jag.

Sedan aktiverar jag lasern.

Så... eh, trevligt.


   
SvaraCitera

Istäcke:

Så... eh, trevligt.

Nä. Inte särskilt.


   
SvaraCitera

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Nä. Inte särskilt.

Tvunget?


   
SvaraCitera

Istäcke:

Tvunget?

Vilket?


   
SvaraCitera

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Vilket?

''Det brukar jag.
Sedan aktiverar jag lasern.''
Om det ändå inte är så trevligt?


   
SvaraCitera

Istäcke:

Om det ändå inte är så trevligt?

Ja, att aktivera lasern är jag tvungen att göra. Måste ju ha ett bra skäl till varför jag stirrar.


   
SvaraCitera

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Ja, att aktivera lasern är jag tvungen att göra. Måste ju ha ett bra skäl till varför jag stirrar.

Tillåt mig att skratta! [bigsmile]


   
SvaraCitera

konsti chey aso[shake][shake][shake]


   
SvaraCitera

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

konsti chey aso[shake][shake][shake]

Konstig är bra.


   
SvaraCitera

omg44:

Hon hade typ genomskinlig vit t-shirt så jag såg ju hennes perfekta tuttar som liksom var bruna runtom dom stora nipplarna. Jag bara stirrade på hennes perfekta stora bröst och hon märkte nog det[blush]

Sen gick du till hotellet och runkade?


   
SvaraCitera