Aviseringar
Rensa alla

Sexiga sms?


Ämnesstartare

OKej.. jag har väldigt dålig fantasi och när den väl släpper lös blir det kanske lite väl snuskigt. hahe.

Dold text: Tips på sexiga sms?

Och jag menar inte, knulla? jag vill känna din kuk i mig eller jag vill suga dig länge tills du kommer över mig etc.

Killen jag ska smsa till är jag alltså inte[ /b] tsm med.

[cool][badgrin][confused][tard][cheers][bigcheers]


   
Citera
Ämnesetiketter

Eritsho:

knulla? jag vill känna din kuk i mig eller jag vill suga dig länge tills du kommer över mig

varför inte? är ju sånt man blir kåt av[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

varför inte? är ju sånt man blir kåt av

för att det skulle bli ganska jobbig stämning eftersom vi inte är tsm.. [y]


   
SvaraCitera

va bara inte för på. då kommer hans inre driv till att vara "[cool]" i relationen att ta över. och då tar han dig för givet och blir jobbig (detta kan hända, inte 100 procent såklart)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk på vad du skulle vilja göra om ni skulle vara tända och i samma rum.. Kanske smeka honom över magen och ner längs strängen, kyssa honom på halsen och nafsa/suga på hans örsnibb, rita cirklar i hans nacke samtidigt som du kysser honom.. tänk lite mer romatiskt fast ändå sexigt och hett som kyssar, smek och busig nakenhet, istället för porr (att du vill känna hans stora kuk i dig) liksom..

berätta vad du har för underkläder och låt honom själv fantisera hur han klär av dig dem..


   
SvaraCitera

ljug om att du har något sexigt på dig ososvoosvosov


   
SvaraCitera

Eritsho:

för att det skulle bli ganska jobbig stämning eftersom vi inte är tsm.. [y]

så du skulle vilja skriva sånt egentligen?[wink]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

ljug om att du har något sexigt på dig ososvoosvosov

vadå ljug.. va ärlig vafan!! säg att du har en smutsig tshirt o puffiga mjukisar, fula tofflor och afrohår.. säg också att du svettas och har mens om du gör/har det!!

oj beskrev just mig själv, förutom att min tisha inte är så smutsig [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

honolulu:

oj beskrev just mig själv

Image


   
SvaraCitera

kebu12:

Ride the big one/SHIKSENIARU

ahahah


   
SvaraCitera

honolulu:

ahahah

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller så kan du skita i sms och ringa ! Då sms är den tråkigaste formen av kommunikation.


   
SvaraCitera

Ge mej hans nummer så ska jag bjuda på ett o annat [wink]


   
SvaraCitera

honolulu:

säg att du har en smutsig tshirt o puffiga mjukisar, fula tofflor och afrohår.. säg också att du svettas och har mens om du gör/har det!!


   
SvaraCitera

"Jag är kåt!"

Dock vare en polare till min flicka som skrev det 🙁 Blev lite ledsen i ögat


   
SvaraCitera