Juliiiaaa Skapade trådar Postade inlägg 25 Jul 2009, 11:13 Hur viktigt är det för er killar att tjejen har sexiga underkläder? Alltså spets och sånt?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 25 Jul 2009, 11:45 HAHHAHAHAHHAHAH kom just på mig själv med att tänka typ, "ojoj, hon är fjorton och vet inget om världen" gahahaha jag är femton så fult
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 25 Jul 2009, 11:46 Juliiiaaa:Hur viktigt är det för er killar att tjejen har sexiga underkläder? Alltså spets och sånt?Det har ingen betydelse. Spelar ingen roll om tjejen går runt i Nalle Puh, det är bara lite sött
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 25 Jul 2009, 11:48 Juliiiaaa:Hur viktigt är det för er killar att tjejen har sexiga underkläder?Inte viktigt alls. Det är trevligt men nödvändigt. Dock så ska det inte vara vita trosor med en stor brun fläck där bak.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 25 Jul 2009, 11:53 mjölk:HAHHAHAHAHHAHAH kom just på mig själv med att tänka typ, "ojoj, hon är fjorton och vet inget om världen" gahahaha jag är femton så fultDold text: Jag är fjorton några veckor till och tänkte precis samma sak.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 25 Jul 2009, 11:54 KamikazeTomten:Inte viktigt alls. Det är trevligt men nödvändigt. Dock så ska det inte vara vita trosor med en stor brun fläck där bak.Kommer du inte på träffen? Det är väl inge fel på en brun fläck där bak?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 25 Jul 2009, 11:58 SebastianE:Kommer du inte på träffen?Nepp, åker till göteborg ikväll.SebastianE:Det är väl inge fel på en brun fläck där bak?Beror väl på ens böjelser antar jag.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 25 Jul 2009, 12:00 KamikazeTomten:Nepp, åker till göteborg ikväll.Svikare Dold text: Åhh då kommer jag få alla brudar för mig självKamikazeTomten:Beror väl på ens böjelser antar jag.Ehh det är ju bara bra, för då vet man att det inte kommer massor med bajs på kuken.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 25 Jul 2009, 12:05 SebastianE:SvikareÄr dessutom inte klippt så jag ser ut som en jävla dåre
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 25 Jul 2009, 12:06 KamikazeTomten:Är dessutom inte klippt så jag ser ut som en jävla dåreDet gör vi ändå!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 25 Jul 2009, 12:07 SebastianE:Det gör vi ändå!Om inte som en dåre, iaf som gubbs
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 25 Jul 2009, 12:09 KamikazeTomten:Om inte som en dåre, iaf som gubbsJa skit i det. Ha det så kul och lycka till att hitta någon tjej som inte har en fläck där bak.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 25 Jul 2009, 12:12 SebastianE:Ha det så kulTak!SebastianE:lycka till att hitta någon tjej som inte har en fläck där bak.Blir lite svårt, ska besöka en killkompis, halvsyster och mormor, så jag lär inte vilja undersöka deras underkläder ;<
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 25 Jul 2009, 12:14 KamikazeTomten:Blir lite svårt, ska besöka en killkompis, halvsyster och mormor, så jag lär inte vilja undersöka deras underkläder ;<Halvsyster är det väl inte så noga med?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 25 Jul 2009, 12:15 SebastianE:Halvsyster är det väl inte så noga med?Hon är nybliven mamma
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 25 Jul 2009, 12:16 KamikazeTomten:Hon är nybliven mammaKanske hon har någon söt liten dotter med nerskitade trosor?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 25 Jul 2009, 12:17 SebastianE:Kanske hon har någon söt liten dotter med nerskitade trosor?Du kanske skulle hänga på ett forum för mammor
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 25 Jul 2009, 12:18 KamikazeTomten:Du kanske skulle hänga på ett forum för mammorVarför det?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 25 Jul 2009, 12:21 SebastianE:Varför det?Så du kan hitta dina kära spädbarnstjejer