Aviseringar
Rensa alla

Sexleksak


Ämnesstartare

Hej! Någon som har tips på sexleksaker man kan använda ihop med sin tjej? Alltså nåt som båda kan njuta av? Vi funderar på att köpa nåt


   
Citera
Ämnesetiketter

köp en manlig sexdocka och döp den till kenneth och låtsas att han är eran träslöjdslärare.  blir het av tanken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jättekul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jocke15:
Jättekul

just a troll ignorera honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fungerar inte en vanlig dildo eller något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok, Agnesberg. Kanske är dum fråga men man behöver inte larva sig som han gör. Jag frågar ärligt och gillar man inte frågan behöver man inte skriva


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänker att dildo är mer för tjejen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jocke15:
Ok, Agnesberg. Kanske är dum fråga men man behöver inte larva sig som han gör. Jag frågar ärligt och gillar man inte frågan behöver man inte skriva

aa precis han trollar ju bara med dig och därför som jag skrev att du bara ska ignorera honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jocke15:
Tänker att dildo är mer för tjejen?

ja, det var ju det du var ute efter...eller? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att ha något hjälpmedel till tjejen under erat förhållande stund 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, nåt som funkar för både henne och mig men sån leksak finns nog inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tyvärr har du nog rätt. Du får nog försöka stimulera henne själv... lättast då kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mmm. Vi köper en vanlig dildo helt enkelt. Tack för at du svarade seriöst agnesberg. Kanske finns det andra som också kan svara. Som har någon erfarenhet av det här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sen kommer nästa fråga: Vad fan ska man köpa för dildo?? Haha allt är komplicerat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en dildo i din egen storlek eller kanske större beroende på vad din tjej föredrar. du kan ju alltid diskutera med henne innan du gör en beställning.


   
SvaraCitera