Aviseringar
Rensa alla

Sexleksak


Ämnesstartare

Jadå. Vi ska träffas ikväll. Mm ja det är ju också en fråga: ska den vara större eller mindre? Du gör det komplicerat agnesberg 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur gammal är du? Det är väl ok att fråga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara till o diskutera med henne o lycka till Blink hoppas ni kommer fram till en bra lösning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du verkar väldigt klok menar jag så kanske är lite äldre. Jag är 20 och flickvännen 16


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mycket gladgdluck my friend.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ge ett råd. Vad du tycker. Ska dildon vara större eller mindre än killens?


   
SvaraCitera
LiamW

Mina tjejkompisar har ganska stora dildos, jag tror dom flesta tjejer skulle gilla en större. 


   
SvaraCitera

Finns ju penisring också i alla fall, eller kondomer med lite olika design som kan vara kul. Sen är det ju också viktigt att även om en sak främst är till att det andra könet ska använda den, behöver det inte betyda att man inte kan använda den när båda är med. Som exemplet med dildo ni pratat om, det kan vara väldigt intimt och hett att vara med när hon då, i detta fallet antar jag, använder den. Man får testa sig fram, så länge man är bekväm med det 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jocke15:
hur gammal är du? Det är väl ok att fråga?

jag är snart 20 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok. Ja kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jocke15:
Ge ett råd. Vad du tycker. Ska dildon vara större eller mindre än killens?

hmmm jadu bra fråga. Hade jag varit du så hade jag frågat tjejen 😛 men en i din storlek skullle inte vara dåligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaha du är yngre. haha där ser man. Du verkade veta så mycket så därför jag trodde du var lite äldre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojobean. Mm bra svar


   
SvaraCitera

Jocke och agnesberg vafan håller ni på o yrar med. Att man ska bli påhoppad för ett helt rimligt svar som inte på något vis är oseriöst tycker jag inte är okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha agnesberg, du har ingen aning om min storlek


   
SvaraCitera