Aviseringar
Rensa alla

Sexleksaker?


Ämnesstartare

Hallå hallå! Jag hade tänkt att någon gång i framtiden åka till en skum sexleksaksshop som ligger vid järntorget. Tänkte fråga er tjejer om något bra att köpa? Eller om ni killar har en tjej som uppskattar ngt särkilt? Tror jag vill ha en vibrator, men är öppen för förslag![y]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag skulle också vilja ha en sexleksam men jag vågar inte riktigt köpa någon [blush] Jag har funderat på att beställa hem men då skulle mina föräldrar undra vad jag får för paket. Dom undrar alltid sånt. Antingen skickas det hem i brevlådan men är paketet för stort så skickas det hem en lapp. Men om dom skulle se den så skulle dom såklart undra. Så det är nog säkrast att köpa affär...


   
SvaraCitera

Vill också ha en sexleksak! Vågar inte riktigt gå och köpa... någon som vet vad en dildo kostar?


   
SvaraCitera

Jag har en rosa g-punktsvibrator (med riktigt starka vibrationer) som jag köpte för 300 kr förra året [cute]... vill man ha fontänorgasmer är de att rekommendera, kan försöka leta rätt på en länk.

Men dildos och vibratorer kostar från ungefär 100 kr och uppåt.. bara att söka runt lite.

Och nej, det är inte så farligt att gå in i en sexshop. Chansen är ju så extremt liten att någon man känner är i närheten liksom.
Och det är lätt värt det [smile]


   
SvaraCitera

Numera går det ju att gå till apoteket även om de har ett relativt begränsat utbud, annars är det nån nätbutik som säljer sexleksaker som gäller, men man måste vara 18 för att beställa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min tjej använde dammsugaren. Det blir jätte sköna vibrationer av suget när man håller ovanför klittoris.


   
SvaraCitera

Varför köpa leksaker när de finns killar [cry]


   
SvaraCitera

Vibrator eller rabbit ftw.


   
SvaraCitera

Underbarnet:

Varför köpa leksaker när de finns killar

Så sant!

Fast de är ju inte alltid killen är där men ändå.
Killar är bättre än alla sexleksaker 😀


   
SvaraCitera

smexii:

Fast de är ju inte alltid killen är där men ändå.
Killar är bättre än alla sexleksaker 😀

Haha men onani och sex är ju så vitt skiljda saker att man inte kan jämföra det på riktigt samma sätt, vibratorn kan ju fixa saker killen inte kan och vice versa, egentligen. Lättare att få till det på egen hand (för mig iaf) men då finns ju inte närheten som med en kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glöm nu inte glidmedel (världens mest underskattade sexhjälpmedel?) och analleksaker.

Skippa poänglösa ickevibrerande stavar, väldigt få kvinnor får ut något av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://www.martinshop.se/ är rätt vettigt.. har rätt stort sortiment.

http://www.silverbullet.se (kläder piercing smycken och annaat men även ett vist urval av sexleksker)

annars har du ju "flirt fashion" på drottning gatan. (där även club heartbetat ligger vilket är en stripklub. men den är skiljd från butiken) där är hela undervåningen fylld av praktiska, lustiga vibrerande och skitstora onani föremål, finns även en del festliga kläder. sen för den som är sån finns det piskor och handbojor och annat.

Säg till om du vill ha mer ideer


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera