Aviseringar
Rensa alla

Sexleksaker till män


Ämnesstartare

Jag skulle gärna vilja ha en sexleksak. Jag har testat att lyxrunka några gånger, men jag vill ha det skönare än så. Någon som rekommenderar en sexleksak? För några år sedan testade jag att stoppa upp en penna i rumpan, men det gjorde väldigt ont. Betyder det att jag är väldigt trång och köra upp en dildo eller något liknande?


   
Citera
Ämnesetiketter

I min erfarenhet blir det inte skönare än med en hand. Testar dock inte saker i rumpan, har bara testat div. lösfittor och sånt. Det är väl kul som i "variation förnöjer", men näven är alltid skönare IMO.


   
SvaraCitera
Bakric

kapuschong:

stoppa upp en penna i rumpan

Men vafan......
Vad är det för fel i att hä vaselin på fingret då?????
Skaffa en sån där liten termos med en lösfitta i istället vetja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lena Handéen är väl topp 1 för de flesta killar


   
SvaraCitera
Tyrael

kapuschong:

För några år sedan testade jag att stoppa upp en penna i rumpan, men det gjorde väldigt ont.

Japp, du är nog för trång, testa med en NÅL istället. [smile]


   
SvaraCitera

Jag funderar på att köpa en Fleshlight 😛 har typ kollat runt på 20 olika sidor, och var jag läst så skall dem vara väldigt awesome. Vissa hävdar att dem är bättre än original, dels för att leksaken inte gnäller [badgrin]

http://www.fleshlight.se/

Penna? Aj... Testa något tjockare... Vad för något? - Ingen aning då den världen är bortom min räckvidd än så länge xD

Men ett skit bra tips som jag dock är säker på. - Och nej det är inte ett skämt. Och är dessutom väldigt billigt.

1. Ta en 0.5l tom flaska.
2. Skär av toppen, fram till diametern är lika stor resten av flaskan.
3. Ta två tomma fryspåsar och rulla dem runt kanten där du skurit av, och tejpa fast dem.
4. Koka några dl makaroner och häll sedan i dem i flaskan. Observera att inte de ska vara för varma xD Är inte vidare härligt. Dock INTE för kalla, då minskar känslan avskyvärt.
5. Resten behöver jag inte tala om. [cute] Men har du typ något glid i så kommer du spilla en del makaroner. Så kör med endast lite eller utan, eller kanske en kondom? Jag brukar inte ha något xD Och tro mig att det är värt! Är du oskuld och bara runkat så är det som natt och dag vill jag lova xD Så det är väl bara att det tar tid att göra den.

Läste att någon annan hade två vattenballonger med ljummet vatten i, och sedan på något sätt lyckats sätta fast dem i flaskan. Det skulel också vara härligt. Har dock inte testat, men inte värt skulle jag tro. Så mycket fritid har inte jag xD


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

kapuschong:

För några år sedan testade jag att stoppa upp en penna i rumpan, men det gjorde väldigt ont.

känner att denna video passar här:


   
SvaraCitera

teensoundman:

Vissa hävdar att dem är bättre än original, dels för att leksaken inte gnäller

Du är vidrig. Såklart du behöver en fleshlight. Du kommer aldrig få smaka en riktig fitta.


   
SvaraCitera

stereo total:

Du kommer aldrig få smaka en riktig fitta.

Tyvärr har jag redan fått det...


   
SvaraCitera

kapuschong:

sexleksak

Kvinna? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

teensoundman:

Men ett skit bra tips som jag dock är säker på. - Och nej det är inte ett skämt. Och är dessutom väldigt billigt.

Tack för ditt svar, teensoundman! 😀 Jag ska tillverka en och testa, låter som att det kan bli väldigt skönt. Jag har ju bara runkat tidigare, ibland dock även lyxrunkat. 😛


   
SvaraCitera

kapuschong:

Jag ska tillverka

hehe 😛 Pma eller skriv här vad du tyckte xD


   
SvaraCitera

angående mitt sexliv när ja hadde tjej kändes allt bara så pinsamt när man inte klarade tillfredställa henne på över 3 års tid.kändes mest pinsamt innan hon vågade berätta saningen.någon som ha ett bra tipps på något man kan köpa som kille som man kan ha de skönt med[sad]


   
SvaraCitera

killethe1:

.kändes mest pinsamt innan hon vågade berätta saningen.n

killethe1:

inte klarade tillfredställa henne på över 3 års

killethe1:

tipps på något man kan köpa som kille som man kan ha de skönt med[sad]

det var väl inte du som hade problem med att ha det skönt[confused]


   
SvaraCitera