Aviseringar
Rensa alla

Sexlista


Åtta
Ämnesstartare

Då jag och Capture saknar egentliga hobbies så drabbas vi ibland av rådlöshet när det gäller saker att göra tillsammans. Förvisso uppskattar vi båda att spela SNES och äta choklad - men kanske inte varje kväll.

Därför har vi kommit på att vi ska anstifta en sexlista. Mer specifikt, en lista över platser eller vis att ha sex på. Då jag vet att ni är en hög med perverterade snuskhumrar så tänkte jag därför be er att sätta ihop nämnda lista.

Några regler:
* Vi binder oss absolut inte till att genomföra några av de saker ni kommer på. Vi ser dem endast som förslag.
* Förslagen får inte innehålla fötter inom annan kontext än att transportera sig alternativt att stå på.
* Capture tar den inte i tvåan ([cry]).
* Sex med fler än två deltagare är omöjligt, då vi inte känner någon som skulle vara villig att ha sex med oss.

Ytterligare regler kan komma att läggas till eftersom ni kommer på nya sätt att äckla mig. [smile]

Så, go go go!

Image


   
Citera

[cool]


   
SvaraCitera

Läs kamasutran. Lös kamasutra.

Nu när det är sommar så rekommenderar jag utomhus sex, gärna med bra utsikt.


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

3665030:

Nu när det är sommar så rekommenderar jag utomhus sex, gärna med bra utsikt.

Du får vara lite mer specifik. Vi har inte så bra fantasi.[no-no]


   
SvaraCitera

Nästa sommar (eller så snart som möjligt) så borde ni ta och bila ner hit till mig och Mario, och göra en sexsemester av det hela (som förstås tar slut när ni kommer fram till oss, då får ni leva i celibat under ert besök, eller sova i bilen).
Liksom, ja, stanna på olika ställen, hotell och B&B och sådär, och såklart ha vilt sex i bilen! Fast helst inte när du kör kanske.


   
SvaraCitera

Bra att veta vad ni har avklarat redan ju.


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

Oväntad:

Bra att veta vad ni har avklarat redan ju.

Det vi har avklarat kan vi ju helt enkelt göra igen annars. [smile]

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Nästa sommar (eller så snart som möjligt) så borde ni ta och bila ner hit till mig och Mario, och göra en sexsemester av det hela (som förstås tar slut när ni kommer fram till oss, då får ni leva i celibat under ert besök, eller sova i bilen).

Vi pratade om det igår. Men vi kom fram till att vi skulle vara tvungen att få med oss fler UM:are så att inte bensinkostnaden blev så brutal. Problemet är då att jag inte vet hur uppskattat det skulle vara att vi stannade och hade sex överallt. [blush]


   
SvaraCitera

Utsiktsplatser, högt upp på berg, på stranden med utsikt över en sjö, högt upp i ett träd, var som helst på eiffel-tornet, mitt i en rondell.


   
SvaraCitera

Åtta:

Vi pratade om det igår. Men vi kom fram till att vi skulle vara tvungen att få med oss fler UM:are så att inte bensinkostnaden blev så brutal. Problemet är då att jag inte vet hur uppskattat det skulle vara att vi stannade och hade sex överallt. [blush]

Meh. Ni får spara så att ni har bensinpengar! Om ni börjar nu så borde ni hinna spara så att ni har råd med bensin och mat och allt nästa sommar [no-no]


   
SvaraCitera

3665030:

högt upp i ett träd

Hur lyckas man med det undrar jag? Verkar lite riskabelt, lite ohett om man ramlar ner.


   
SvaraCitera

på ett tak!!!! HÖGT UPPE


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

3665030:

Utsiktsplatser, högt upp på berg, på stranden med utsikt över en sjö, högt upp i ett träd, var som helst på eiffel-tornet, mitt i en rondell.

Utsiktsplats, berg, strand vid sjö (hav måste väl också godkännas?) och rondell uppskrivet. Eiffeltornet blir lite krångligt. Högt uppe i ett träd verkar också väldigt svårt.

klåparen:

på ett tak!!!!

Okidokie.

Listan:
[ ] Utsiktsplats
[ ] Högt uppe på ett berg
[ ] En strand
[ ] Rondell
[ ] Tak


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Fast helst inte när du kör kanske.

Det här bara måste de göra, ha sex när man kör bil! Det finns inga lagar om det så länge de har säkerhetsbälten så stoppar polisen dem så - kan polisen inget säga. Dock kanske det är bättre på motorvägar och andra ställen där man mest kör rakt fram. Avsugning/avrunkning av föraren är exempel på saker som går att göra i förarsätet.

Jag menar,, jag kan sitta och chatta när jag kör bil, samtidigt som jag äter middag och knäpper bältet. Så varför inte ha sex när man kör?

Hitta ett ställe i en kyrka och ha sex.


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

3665030:

Det finns inga lagar om det så länge de har säkerhetsbälten så stoppar polisen dem så - kan polisen inget säga.

Jo. Vårdslöshet i trafik kallas det. Dock är jag ju lätt på avrunkning/avsugning medan jag kör. [party]

Listan:
[ ] Utsiktsplats
[ ] Högt uppe på ett berg
[ ] En strand
[ ] Rondell
[ ] Tak
[ ] I bil medan jag kör
[ ] Kyrka


   
SvaraCitera

3665030:

Det här bara måste de göra, ha sex när man kör bil! Det finns inga lagar om det så länge de har säkerhetsbälten så stoppar polisen dem så - kan polisen inget säga.

Jag tycker det verkar farligt. [no-no]


   
SvaraCitera