Aviseringar
Rensa alla

Sexlusten borta! Oförmåga att uppnå orgasm.


Jellybeans:

Det hela ger mig en klaustrofobisk känsla, en 17 åring ska ju inte ha impotens problem och nästan omöjligt att få orgasm.

Jättetråkigt. Jag vet dessutom att jag måste äta mina kanske ett år till. Hur länge ska du käka dina?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Jättetråkigt. Jag vet dessutom att jag måste äta mina kanske ett år till. Hur länge ska du käka dina?

Tills vidare. Förmodligen blir det en lång tid.


   
SvaraCitera

Jellybeans:

Tills vidare. Förmodligen blir det en lång tid.

[sad]

Känns som om jag har förlorat en del av mig själv. Min sexualitet var en stor del av mig själv innan jag började käka antidepp och nu är den delen nästan borta. Det värsta är att jag inte riktigt bryr mig, jag har ju ingen vidare sexlust längre så jag saknar det inte heller.


   
SvaraCitera
Homo0

Jellybeans:

Jag behöver dem, men jag tycker att det känns onödigt. Jag är vanligtvis emot artificiella läkemedel. Men min psykolog övertalade mig, och jag ångrar mig. 🙁

Som "Uppenbar" säger så känns det som att man förlorar en del av sig själv. Kan bara hålla med.
Att dessutom vara 17år och ha sexualitet som en 90-åring är ju helt galet. Det var väl okej för mej som var 33 men ...

Sedan så får du ytterligare problem när du slutar ta dem. Jag fick i alla fall det i form av blodtrycksfall och yrsel. Slutade för över ett år sedan och kan ibland fortfarande få attacker då läpparna blir alldeles kalla och huvudet snurrar. Skitläskigt.

Själv har jag inte haft någon nytta av mina piller. De har bara kostat en massa pengar och gett biverkningar.
Det som hjälper mej är, otroligt men sant, dataspel. Man kan släppa verkligheten och ta det lungt. The Settlers rekomenderas.

Att ha kul är en annan bra bot. Sup dej full och hångla. [bigcheers] SKRATTA.
Aktivering. Träffa andra. Gör något åt det egentliga problemet. Döva det inte, ta tag i det.

Typ. Asså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homo0:

Att ha kul är en annan bra bot. Sup dej full och hångla. [bigcheers] SKRATTA.
Aktivering. Träffa andra. Gör något åt det egentliga problemet. Döva det inte, ta tag i det.

Tack, toppenbra svar. Jag uppskattar det.


   
SvaraCitera
Homo0

Jellybeans:

Tack, toppenbra svar. Jag uppskattar det.

Fast nu vet jag ju inte vad du har för problem i och för sig...
Du har kanske blivit av med båda benen i en olycka och då är det ju inte så lätt att ... ja... [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homo0:

Fast nu vet jag ju inte vad du har för problem i och för sig...
Du har kanske blivit av med båda benen i en olycka och då är det ju inte så lätt att ... ja... [shake]

Hehe, nej, alla mina lemmar sitter på sin plats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera