Aviseringar
Rensa alla

sexmaterial vs flickvänsmaterial


jakaerstark:

Hittade med en. Gick bra ett år för oss, nu är det över;(

Såg det :c Fan va kasst. Hur går det med det där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Hur går det med det där?

Nja funkar väl sådär, är mycket med kompisar. Men mår helt Ok av och till, kunde varit mycket värre. Bryttigt kontakten helt, only way!

Eller syftar du på jagandet av nya ?
Kommer liga lågt, kommer det någon så kommer det någon[cheers]


   
SvaraCitera

jakaerstark:

Nja funkar väl sådär, är mycket med kompisar. Men mår helt Ok av och till, kunde varit mycket värre. Bryttigt kontakten helt, only way!

Hm, skönt att höra [smile] Vet inte om jag ska va glad för jag aldrig haft en flickvän, det lär ju suga när man gör slut [shake]


   
SvaraCitera

Lily89:

sexmaterial

Egentligen vem som helst som man finner attraktiv.

Lily89:

flickvänsmaterial

Sjukligt få. Vetefasen vad jag kollar efter, men jag hittar det extremt sällan. Har ju dock aldrig haft någon heller så[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

det lär ju suga när man gör slut [shake]

JO har faktiskt aldrig mått så dåligt, verkligen värsta känslorna jag har upplevt.

Men o andra sidan så är det de bästa man upplevt med, när det fungerande.
Hoppas du finner någon!


   
SvaraCitera

jakaerstark:

JO har faktiskt aldrig mått så dåligt, verkligen värsta känslorna jag har upplevt.

Men tjejer fattar ju inte sånt där. De behöver ju inte kämpa en tjugondel så mycket för att få en partner jämfört med oss, så de fattar liksom inte, att göra slut är ju världens vardagligaste grej. Och det går ju 40 vettiga killar på 1 vettig tjej, så de kan aldrig föreställa sig hur det känns [bigsmile]
Så strunt i att känna nåt, för de gör det inte.

jakaerstark:

Hoppas du finner någon!

Mm du med!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

De behöver ju inte kämpa en tjugondel så mycket för att få en partner jämfört med oss

Sånt skitsnack.. Tjejer är t o m kända för att ta d hårdare känslomässigt när ett förhållande tar slut, men visst d e ju upp till var och en.. tror faktiskt att man kämpar lika mkt även om killar kanske är dom som tar mer intiativ.. Men sen kan vi aldrig veta om ni bara e ute efter sex el förhållande.. I vissa fall tycker killen d e värt att leka me ens känslor för att få som dom vill och sen dra..

Well well.. Förstår vad ni menar att sexmaterial är ju självklart någon som attraherar en och som skulle kunna va partnersmaterial.. men d beror på hur personligheten är.. Jag hade förhållande i nästan 3 år och nu drar jag mig alltid undan så fort d blir för seriöst, jobbigt men jag har inte hunnit läka helt ännu sen mitt förra


   
SvaraCitera

Lily89:

Tjejer är t o m kända för att ta d hårdare känslomässigt när ett förhållande tar slut

Tjejer är kända för att inte bry sej ett skit. Men det är ju också individuellt..
Jag har min uppfattning, du har din. [smile]


   
SvaraCitera

Någon som är flickvänsmaterial blir ju automatiskt sexmaterial också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexmaterial = exakt alla tjejer, dom kan vara fula också spelar ingen roll. (enligt mina betraktelser)

flickvänsmaterial= bara dom som är dumma och toffliga nog att dom låter ens kille springa runt som han vill och vara otrogen hur mycket som helst, och ändå låter honom komma tillbaka och få fitta av henne när han vill. klart en kille vill ha en sån tjej, enkelt och bra.


   
SvaraCitera

kimberlyjoness:

flickvänsmaterial=

Haha va bitter du låter [blush] Tror inte jag kan övertyga dej, men alla är inte så [y] Om du säger 99,999% så fine, men inte jag :]


   
SvaraCitera

Chickfactor:

är sexmaterial


   
SvaraCitera

är inget av dom..-..


   
SvaraCitera

sexmaterial = slampiga tjejer som nästan alla andra killar i världen förtjänar.

flickvänsmaterial = fina snälla, söta tjejer som jag förtjänar.


   
SvaraCitera

jag är varken eller.
jag är en flickvän som gärna knullar. men inte material.


   
SvaraCitera