Aviseringar
Rensa alla

Sexmissbrukare - Hjälp mig!


Ämnesstartare

Jag är en sexmissbrukare. Jag vill ha sex överallt hela tiden varje dag ungefär. Jag är ständigt kåt och får jag inte det jag vill ha så får jag aggressionsutbrott.

Jag kollar på porr flera gånger om dagen och har en del killar jag kan ringa när jag blir sugen och har därmed sex flera gånger i veckan. MEN, jag har börjat tröttna på detta nu. Jag känner att jag vill ha kärlek på riktigt och jag vet att mina sexvanor förhindrar detta (såklart). Jag har gått på nog med terapi i mitt liv och vill inte behöva göra det igen men samtidigt känner jag att detta inte är något jag kan klara själv. Jag mår verkligen skitdåligt över detta.

Är det någon som har tips på vad jag kan göra för att försöka bli av med detta? Någon som vart i samma situation? Jag behöver verkligen hjälp alltså. Kan även tillägga att det har vart så här pass illa i runt 1,5 år nu. [cry]

MVH


   
Citera

Kan hjälpa dig stilla ditt sexbehov[wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Kan hjälpa dig

HATAR DIG! Du hann före [sad]


   
SvaraCitera

Egyptologen:

HATAR DIG! Du hann före [sad]

Kommer alltid först[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, har tillräckligt många som hjälper mig på DET sättet men jag vill ju bli av med detta. 🙁 Förstör fan min vardag.


   
SvaraCitera

linneaht:

Jag känner att jag vill ha kärlek på riktigt och jag vet att mina sexvanor förhindrar detta (såklart).

Tycker inte detta är "såklart" alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Kommer alltid först

I knooo. Du lämnar alltid mig otillfredsställd. [sad]


   
SvaraCitera

Egyptologen:

I knooo. Du lämnar alltid mig otillfredsställd. [sad]

Kan inte hjälpa att du är så sexig väl? Skall jag börja blunda när vi har sex eller?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Kan inte hjälpa att du är så sexig

Nej, jag vet. Men du kan väl försöka hålla dig lite längre så att jag inte blir så ledsen?


   
SvaraCitera

Jag vill med hela tiden, fast ändå inte.. Sexar inte vem som helst. [no-no]

Lättare att hitta brudar på nätet att "mysa" till. Än AFK, speciellt när man är ful. [wink]


   
SvaraCitera

Skaffa ett annat intresse vet jag 🙂
Det är som när man är beroende av att röka, ersätt behovet med någonting annat.

Jogga, anime, astronomi, animera, fysik, träna, lär dig dansa, laga mat, städa...
Ahh, det finns MÅ^NGA saker som kan ersätta det, börja spela world of warcraft


   
SvaraCitera

Många tonåringar kan nog skriva under på detta


   
SvaraCitera

linneaht:

[cry]

bara så du vet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

börja spela world of warcraft

Haha, redan fast 🙁 4st 85 FML


   
SvaraCitera

Överdriven sexlust kan bero på en del psykiska och fysiska sjukdomar, eller finnas som biverkning av en del mediciner, så att kolla upp om något sådant är aktuellt för dig är ett tips. Vill du inte gå i terapi men ändå få stöd så har SLAA möten på vissa orter, finns en lista här, och online.


   
SvaraCitera