Aviseringar
Rensa alla

Sexnovell - Att förändras inombords


Ämnesstartare

Hej! Här är en relativt kort novell jag skrev för att jag hade tråkigt och inte så mycket tid. Men jag tycker att den blev ganska bra och har ett fint budskap. Mer noveller kommer!

Njut, mina vänner!

Jens var sjutton år och satt hemma med sin jämngamla och närmsta vän Andreas. De hade kommit in på ämnet sex och som senare ledde till att det rycktades att Pontus i deras klass var homosexuellt lagd.
"Aa fast är det så farligt då? Att ha sex med en kille, menar jag?" undrade Andreas oskyldigt.
"Vadå? Tänker du prova eller?" skrattretades Jens men när han såg hur Andreas stirrade på honom sopades hånflinet raskt undan. Men snart drog han på munnen när han insåg hur bisarrt det hela var och att Andreas skämtade.
"Du, tänk inte ens" men längre hann inte Jens föräns Andreas kastade sig över honom och tryckte sina sjuttonåriga våta pojkläppar mot hans mun och stoppade handen innanför hans rutiga flanellskjorta och smekte runt över allt han kunde komma åt med sin lediga hand. Med den andra höll han ett stadigt och fast tag om Jens motvilliga och spända nacke.
"MHppVAI!?" Jens slet sig loss så förvånad och äcklad som han aldrig varigt tidigrae, men Andreas tröck tillbaka de spottindränkta läpparna och slickade Jens runt om och i munnen och loskade honom i ansiktet och i håret.
Jens blev hysteriskt äcklad, mer än han redan var och han började bli förbannad. Hur kunde hans bästa polare göra såhär, det var ju sinnessjukt.
Men när han kännde hur andreas nöp tag i hans manliga bröstvårta sprängfylldes hans tonårssnopp med blod och trängde ut ur gylften innaför hans Levisjeans som en valharpun.
Jens gav till sist efter för köttets fläskiga lustar.
"Ja! Snälla! Härja mig!" ropade han. Andreas hånlog och slet av sig sin förklädnad och visade sitt rätta jag. Jens kände igen mannen som han trott var Andreas från historielektionerna. Det var Mao Zedong. Jens gapade förvånat, och Mao ålade sin nakna kropp över hans och viskade kinesiska kärleksdikter i hans kåta öra. Jens var alldeles förvånad. Han hade ju bröjant tända på Andeas, men när det visar sig vara en tjock kinesisk snuskgubbe så blev han än en gång otroligt äcklad.
Men snart började hans underkropp började domna, eftersom Mao satt tungt på honom och kysste honom överallt i hans ansikte, så väcktes lustarna och kåtheten igen och hans hjärta kännde då att inget kunde vara mer tändande än Mao som överröste honom med sin kärlek och kåta djuriska sexlustar.
Spår av saliv täckte snart hela Jens ansikte, men Mao slutade inte. Han fortsatte att lapa i sig sitt eget spott från sin älskades ansikte. Efter en lång stund vände han sig om och la sig i en sextionia med Jens. Hans svettiga skinkor blockerade Jens synfält och hans punghår kittlade insidan
av hans näsborrar när Mao började slafsa in Jens penis i munnen.
Mao pressade in sin lilla röda i Jens gap och började jucka som en kåt panda. Jens försökte andas genom näsan men detta satte bara mer fläkt i de könshår som letat sig in dit. De kittlade honom så att han nös upprepat, vilket Mao verkade tycka om.
Mao stönade som en helt brunstig elefanthjord när Jens snor sprutade ur näsan när han nös nästintill oavbrutet och det keltade sig in i Maos pung och anushår som en dyr hårgelé, när Jens ansikte drogs över den hårsträva ytan mot Maos kåtjuck.
"Nu ska jag visa dig ett litet trick jag lärde mig under en resa i Japan!" sa Mao triumferande och tog hela jens stålstyva lem i halsen och masserade ollonet med sina halsmandlar: Denna stimulans gjorde Jens vansinnig av kåthet och han bet tag om Maos röda stenhårda styvkuk när han kom och sprutade villt och okontrollerat ner sin fortplantningssäd i Maos kåta svalj.
Mao Gruglade den varma säden ofrivilligt men inte för den sakens skull ogillande och sekunden efter det kom han i Jens mun hårt. Trots att Maos snopp var relativt liten var pungen stor och fin och sperman tycktes aldrig ta slut. Det rann ur mungipirna och näsborrarna på Jens som hysteriskt försökte svälja. Han ville inte missa en enda droppe men det var oundvikligt.
Jens som på ett ögonblick accepterat bögerier med lusta tyckte nu att sperma smakade utsökt och himmelskt delikat och han drack och mjölkade Maos kinesiska kungfukuk på allt den hade att erbjuda.
Sedan lade sig under täcket tillsammans och höll om varandra och gned oavsiktligt in sina efterkåta och slakade kroppa med varandras svett och Maos kärlekssäd.

ÄNDRAT 2010-01-29 22:03


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Läste tre radera.....[confused]


   
SvaraCitera

Ronald Oslo:

pojkläppar

Hahahaha


   
SvaraCitera

Ronald Oslo:

Maos

låter som ngn afrikansk kejsare


   
SvaraCitera

bra jävla skit


   
SvaraCitera