Aviseringar
Rensa alla

SEXNOVELL-LEKEN


Ämnesstartare

Lundi tittade på och började bli otroligt upphetsad, så hon bestämde sig för att ta tag i saken.


   
SvaraCitera
Hando

Harpyja blev så kåt på Lundi, så de hade lite sex, och sedan sågs de aldrig mer igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantasin är en underlig kraft. Jag heter Hando föresten. Första gångerna jag fick titta på medan frugan sög av sina älskare kände jag mig avundsjuk på männen och svartsjuk på min fru (Lundi), men efter ett tag började jag känna mig mer avundsjuk på min kvinna. Det såg så vansinnigt skönt ut, det hon gjorde med sin mun. Jag berättade hur jag tänkte och hon fnissade glatt. Sa att hon ibland fantiserade om att få titta på killsex. Att hon verkligen inte skulle ha något emot att se sin man suga kuk.

Vi letade efter en BS man och vi hittade en trevlig kille (Harpyja), som tände på idén att vara med ett par. Efter middagen satt vi alla tre i soffan och tafsade till höger och vänster, jag mest på killen. Smekte hans stånd genom byxorna medan han tungkysste mig. Wow! Enligt planen skulle frugan först rida honom till en snabb orgasm. Dels skulle han då dofta av min kvinnas underbara safter. Dels skulle jag få längre tid på mig att snaska och slicka.

Frugan och jag hjälptes åt att väcka vår vän. Hon kysste honom medan jag försiktigt slickade hans halvslaka lem, och efter några minuter stod den i givakt. Jag hade aldrig tidigare tyckt att kuk var vackert, men den här gossen var bedårande. Känslan av att ha hela munnen uppfylld av en man som jag var sprängkåt på, förtrollade mig. Ömsom runkade jag skaftet medan ollonet gled ut och in i min mun. Ömsom prövade jag hur långt ner i halsen jag kunde ta min kåta vän och älskare. Wow, en gång till!

Min fru halvlåg i fåtöljen och fingerpullade sin fitta, uppkåtad av synen. Hennes man med stake långt ner i halsen. Hon måste ha följt med noga, för när vännen sprutade sina långa djupa strålar i munnen på mig, fick hon en kvidande orgasm. Säden smakade fantastiskt och jag slickade den härliga bamsen ren och fin till sista mysiga lilla spermadroppe.[crazy][crazy][censur][chocked]

Senare fick jag själv en härlig utlösning i fruns fitta, en fin tanke att min säd nu blandades med hans i kvinnan som jag älskar.

Kvällen kan sammanfattas i ett enda ord: Mersmak![party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando var en riktig kåt jävel. Han var så kåt att han inte ens tänkte på vad han gjorde.
Rätt som det var tittade han bakåt för att han såg en riktig pudding till kille. Då han vände sig om gick han in i drömmarnas kille.
Hando frågade vad han hette och han svarade:
- S3ON.
Hando kunde inte behärska sig själv, utan tog tag i S3ON's hand och stack snabbt hem till honom och tog honom bakifrån.
S3ON blev alldeles rörd och kunde själv inte vänta, utan tog ut den GIGANTISKA kuken och körde in den i Handos röv och sprutade för fullt.

SLUT!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de sågs
de knullade
de skiljdes åt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orkar inte skriva om henne..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

in, ut, sprut, slut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de skulle ha sex men hejkattunge fick inte upp den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera