Aviseringar
Rensa alla

sexobjekt


Ämnesstartare

Snacka om hur det känns att vara någons sexobjekt/objektifierad, (av någon ni gillar/inte gillar)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag tycker de e nice Sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför tycker vissa att det är så hemskt????


   
SvaraCitera
alis
 alis

Jag älskar å bli dominerad i sängen de räknas va ?:)

Bööööörg:
Snacka om hur det känns att vara någons sexobjekt/objektifierad, (av någon ni gillar/inte gillar)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alis:
Jag älskar å bli dominerad i sängen de räknas va ?:)

Vad har det med saken att göra? xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det är helt ok att vara en tjejs sexobjekt men inte lika ok att vara en killes sexobjekt. Är straight kanske jag ska tillägga. 


   
SvaraCitera
reben

Bööööörg:
Varför tycker vissa att det är så hemskt????

inbillar sig dom är värda mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ghostwriter:
Tycker det är helt ok att vara en tjejs sexobjekt men inte lika ok att vara en killes sexobjekt. Är straight kanske jag ska tillägga. 

Håller med tanken att få en kuk upptryckt i röven kan ju vara rätt obehaglig om man är straight kille... :- P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

inbillar sig dom är värda mer

Asså jag fattar att nån känner sig "förminskad" till ett "sexobjekt", men man vet väl själv sitt eget värde och borde ej reagera negativt? Känns mest som folk med dålig självkänsla gör. Eller så är jag en oempatisk idiot som inte fattar nåt? XD


   
SvaraCitera
alis
 alis

Du ställde en fråga ju haha

Bööööörg:

Vad har det med saken att göra? xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg: Håller med tanken att få en kuk upptryckt i röven kan ju vara rätt obehaglig om man är straight kille... :- P

Snarare fasansfullt. Tumme ned  Gick igenom en läkarundersökning för något år sedan där läkaren tryckte upp både fingrarna och en jävla sond i röven och sedan fyllde röven med någon kontrastvätska av något slag och jag höll på och dö av smärtan. Så jag kan inte fatta att det kan ge någon njutning av att få upp en kuk i röven... oavsett man eller kvinna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ghostwriter:

Snarare fasansfullt. Tumme ned  Gick igenom en läkarundersökning för något år sedan där läkaren tryckte upp både fingrarna och en jävla sond i röven och sedan fyllde röven med någon kontrastvätska av något slag och jag höll på och dö av smärtan. Så jag kan inte fatta att det kan ge någon njutning av att få upp en kuk i röven... oavsett man eller kvinna?

De köper nåt piller så anus kan slappna av tror jag? Och massa glidmedel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg: men man vet väl själv sitt eget värde

Du tror inte det vacklar om man hela tiden blir reducerad till en sexleksak i andras ögon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg: De köper nåt piller så anus kan slappna av tror jag? Och massa glidmedel?

Ja, det är inget för mig. Min kuk kommer aldrig att hamna i någon annans röv... tjej eller killes.  Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Du tror inte det vacklar om man hela tiden blir reducerad till en sexleksak i andras ögon.

Då får man jobba på sin självkänsla istället Icke!

+ bättre än att inte vara någons sexobjekt överhuvudtaget


   
SvaraCitera