Aviseringar
Rensa alla

sexpack hur snabbt


Ämnesstartare

hej jag tränar boxning3 ggr i veckan och gör 20 situps om dagen och 15 armhävningar och springer 1 gång i veckan hur lång tid kan det ta för mig innan jag får en fin mage med 6 pack


   
Citera

Det lär ge resultat ganska fort. För mig tog det bara några dagar från det att jag började träna magen tills det att man kunde se något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på hur hög fett% du har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok. har lite fett kvar men om jag håller på till jul så måste jag väl ha magrutor ? 🙂


   
SvaraCitera

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

20/situps per dag? pröva lägg en 25kilos-skiva på bröstet och köra 180 övning så kanske du har sexpack när du börjar gymnasiet.

jag själv kör 120situps varannan dag och har vad en del fruntimmer kallar "biffmage".

Så pröva att köra hundra per dag till en början och gör det non-stop i två månader. då borde resultat synas.

Ett tips är att läsa lite om effektiv träning, finns böcker på bibliotek


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robsen:

hej jag tränar boxning3 ggr i veckan och gör 20 situps om dagen och 15 armhävningar och springer 1 gång i veckan hur lång tid kan det ta för mig innan jag får en fin mage med 6 pack

Länge. Skulle tippa på ett halvår, minst.
Jag har själv aldrig fått ett regelrätt sexpack, även om jag har tränat mycket och hårt i flera år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

går redan på gymnasiet [crazy]


   
SvaraCitera

Snweater:

Länge. Skulle tippa på ett halvår, minst.
Jag har själv aldrig fått ett regelrätt sexpack, även om jag har tränat mycket och hårt i flera år.

antagligen är du bara dum eller så har du aldrig fattat hur man ska käka för att gå ner i kroppsfett. Bygg lite muskler o träna på så kommer rutorna ´snabbt.


   
SvaraCitera
edroon

robsen:

20 situps om dagen och 15 armhävningar

du borde öka den till 100 situps och 50 armhävningar så ska du se resultat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinga:

antagligen är du bara dum eller så har du aldrig fattat hur man ska käka för att gå ner i kroppsfett. Bygg lite muskler o träna på så kommer rutorna ´snabbt.

Frågan är snarare om det inte är du som är idioten. Vet du till exempel vilken sport jag sysslade med? Hur jag åt eller tränade? Eller hur mycket kroppsfett jag hade för den delen? - Nej, det gjorde du inte. Och utifrån det du uppenbarligen inte visste gjorde du ett både dumt och fullkomligt onödgt uttalande.
Likt trådskaparen höll jag också på med boxning, vilket är en sport som handlar om teknik och blick och inte muskler.


   
SvaraCitera

boxning är också en högintensiv sport, vilket rent generellt bränner fett väldigt bra dock tycker det är väldigt mycket påhopp och som en fellow kampsportare måste jag hålla med snweater.. liksom wtf har du för insikt i vad hans mål med träningen är, om han nu tränade mycket och hårt i flera år men ändå aldrig fick ett regelrätt sexpack, måste väl antagligen hans mål varit något annat, t ex bli bättre på sin sport?
Precis som du så vet jag nada, så låt oss hålla oss till det och inte fortsätta dessa jävfla påhopp som om ni vore smartast i världen och resten idioter -.-

trådskapare, du låter rätt ung av att bara kolla på din beskrivning.. tills du bevisar det motsatta så säger jag, fortsätt din träning, be din tränare om ett träningsprogram och ät bra mat. Att göra 20 situps om dagen ger inga större supermankrafter och abs of steel, inte heller ger dig 15 armhävningar om dagen valentinoarmar, det enda du blir bra på.. är att göra 20 situps och 15 armhävningar. Så är du äldre än 8 så måste du sätta mera stress på kroppen och utmana den mer. Se det såhär; når du upp till nivå 2 och fortsätter samma sak som du gjorde för att nå upp dit, så kommer du stanna på nivå 2.. för att komma till nivå 3 krävs det ytterliggare av dig.

Lycka till!

/A


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du tränar boxning måste du göra mer än 20 situps om dagen.
Och nej, större ansträngningar.
Jag har tränat proffsboxning och DET är inga roliga träningar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

edroon:

du borde öka den till 100 situps och 50 armhävningar så ska du se resultat.

nej

Snweater:

F

Allting sånthär är fortfarande individuellt, du kan inte säga hur lång tid det kommer ta för han att få magrutor.


   
SvaraCitera