Aviseringar
Rensa alla

Sexställning


Ämnesstartare

Jag och min pojkvän har provat några ställningar med lite olika varianter, bl.a. missionäre, ridande, doggyn, skeden, 69:an [smile]
men vi skulle vilja prova något nytt [crazy]
så kom gärna med tips vad vi kan prova [smile]
gärna hur man gör och sånt och vad ni själva tycker om den [crazy]
oxå har vi bara variet i sängar och soffor så kom gärna med tips där [wink]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

duuuschen yao!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

guardian_angel:

duuuschen yao!!

den har vi faktiskt funderat på men har aldrig blivit av [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

voffan:

den har vi faktiskt funderat på men har aldrig blivit av [crazy]

go for it! Gör ett mål innan året är slut - sex i alla rum i huset/lägenheten [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

guardian_angel:

sex i alla rum i huset/lägenheten

haha om det är så att han bor i en lägenhet och ett hus och jag i 2 lägenheter och ett hus då? [crazy] haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

voffan:

haha om det är så att han bor i en lägenhet och ett hus och jag i 2 lägenheter och ett hus då? [crazy] haha

Då har ni mycket att göra på fritiden!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

guardian_angel:

mycket att göra på fritiden!

haha ja jo XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

voffan:

haha ja jo XD

go for it![no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

guardian_angel:

duuuschen yao!!

* Ja, bakifrån i duschen e typ, ja, skönt [smile]

* Doggy i soffan, du står på knä med händerna på ryggstödet, han står bakom på golvet. Bra ställning att växla mellan att han stöter. Underskatta inte att du får jobba med rumpan, de tjejer jag testat med har tyckt det e kul och skönt att jag bara står där stilla i perioder medan tjejen jobbar upp och ner med rumpan... [love]

* Bli avriden i badkaret, krångligt, knepigt och ingen "köra på hårt" ställning... Mest bara mysig och rolig typ... Hög kramfaktor... [wink]

* Bord. Ett ex hade en förkärlek till just bord, soffbord, matbord, diskbänkar, stora bord, små bord, allt skulle provas att knulla på. Oftast genom att hon hoppade upp på bordet och jag stod bredvid, men på stora bord låg jag på henne och körde på. Upphetsande, förbjudet, hennes föräldrars finbord i vardagsrummet var en hit... [smile]

* Utomhus i hagar, parker och stränder. Baksätet på en bil, eller en avridning i passagerarsätet är kul. Svårare och trängre än man tror, om man inte har väldigt stor bil


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

*

alla dina förslag låter bra!

GO GIRL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

guardian_angel:

alla dina förslag låter bra!

Tack, ja, om det är någon tjej som är osäker på hur man ska göra de olika ställningarna så är det bara att komma hit så visar jag mer än gärna... [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

Tack, ja, om det är någon tjej som är osäker på hur man ska göra de olika ställningarna så är det bara att komma hit så visar jag mer än gärna... [love]

dirty XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

någon tjej

Inte killar? kallar jag diskriminering hmmz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävligt avancerad

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

guardian_angel:

dirty XD

aaa, men ja ställer upp, allt för er tjejer liksom... [ops]

ankzor:

diskriminering

anmäl mig...


   
SvaraCitera