Aviseringar
Rensa alla

Sexting har blivit en naturlig del av ungdomen


Ämnesstartare

Gissar att det kommer dyka upp allt fler problem med att privata nakenbilder sprids som hämnd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har nog bestämt mig för att inte sexta bilder i fortsättningen då jag tycker det är lite obehagligt att de eventuellt lagras i nån databas och kan användas mot mig. Ledsen mvh paranoid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, men inte via sms, mer typ msn osv. Haft långdistansförhållanden, såatte...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:
Jag har nog bestämt mig för att inte sexta bilder i fortsättningen då jag tycker det är lite obehagligt att de eventuellt lagras i nån databas och kan användas mot mig. Ledsen mvh paranoid

visar du inte ansiktet så är det väl ingen fara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

visar du inte ansiktet så är det väl ingen fara?

Känns inte som att det är bevis nog längre Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:

Känns inte som att det är bevis nog längre Gråter

"det där lilla födelsemärket... är det?? ja det är det!! det är minsann zymba zymbasson i Sthlm ju!!!!"
(haha jag tänker sådär på riktigt)


   
SvaraCitera

Ja, har skickat sex-sms, och utmanande bilder.

var ett tag då jag mådde otroligt dåligt, tyckte att jag var ful, fet och att ingen ville ha mig. Slutade med att jag sextextade med kanske tre/fyra pers, vissa med bilder, andra bara sms, de sa att jag var fin,.att min kropp gjorde dom kåta, just då, vart jag smickrad, efteråt var jag äcklad av vad jag hade gjort..

det är inget jag är stolt över, och om det är något i mitt liv jag ångrar är det det, och att jag inte förstod förens senare att enda anledningen till att jag gjorde det var pga psykisk ohälsa...

.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riskbeteende haha, typiskt kristna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

"det där lilla födelsemärket... är det?? ja det är det!! det är minsann zymba zymbasson i Sthlm ju!!!!"
(haha jag tänker sådär på riktigt)

Har faktiskt ett födelsemärke på ett av mina mer intima kroppsdelar så ah Gråter


   
SvaraCitera

jag har en pojkvän som jag litar på till 200 % så ja, både text och bilder


   
SvaraCitera
reben

aldrig fattat d där med sexsms


   
SvaraCitera
reben

fan skriver man


   
SvaraCitera
Gifted

Ett ord: Skype. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, med partners och människor jag låg med. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: Nej, jag har aldrig sextat.


   
SvaraCitera