Aviseringar
Rensa alla

Sexualdrift


Ämnesstartare

Jag har aldrig riktigt kommit underfund med varför mannens och kvinnans

Sexualdrift skiljer sig så mycket.

Jag har heller aldrig förstått det där med Venus och Mars.

Jag har aldrig kommit underfund med varför männen tänker med huvudet!! och kvinnor med hjärtat.

Till exempel:

En kväll förra veckan gick min flickvän och jag till sängs. Passionen börjar glöda i sovrummet när hon till sist säger; 'Jag känner inte för det. Jag vill att du bara ska hålla om mig. '

Jag sade; 'VA??!! Vad var det där?'. Sedan säger hon de ord alla pojkvänner fasar att få höra....

'Du är inte tillräckligt i kontakt med mina emotionella behov som kvinna, för att jag ska kunna tillfredsställa dina fysiska behov som man.'

Hon besvarade min frågande min med att säga; 'Kan du inte bara älska mig för den jag är och inte för vad jag gör för dig i sovrummet?'

När jag förstod att inget skulle hända den natten så somnade jag.

Nästa dag tog jag ledigt från jobbet för att vara med henne.

Vi gick ut och åt en fin lunch och gick och shoppade i ett stort, stort

Onämnt shoppingcenter.

Jag gick med henne i affärerna där hon provade flera olika verkligt dyra plagg.

Hon kunde inte bestämma sig för vilka hon skulle ta, så jag sade åt henne att vi tar alla. Hon ville ha skor som komplement till sina nya kläder.

Så jag sa att vi får köpa ett par till varje ensemble. Vi gick sedan till juvelavdelningen där hon valde ut ett par diamantörhängen.

Tillåt mig säga... Hon var sååå upphetsad! Hon måste ha trott att jag var ett steg från mentalsjukhuset.

Jag började tro att hon testade mig när hon frågade om hon kunde få ett tennisarmband!, när hon inte ens kan spela tennis.

Jag tror att hon trodde jag var knäpp när jag sa; 'Det går bra älskling'.

Hon var nästan nära sexuell tillfredsställelse av allt shoppande.

Med ett jättestort leende sade hon till sist; 'Jag tror att det är allt älskling, vi går och betalar'. Jag kunde knappt hålla mig när jag till sist sade; 'Nej älskling, jag känner inte för det'.

Hennes ansikte blev helt vitt och hennes haka föll till marken med ett

förvånat; 'VA?!!!'.

Jag sade sedan; 'Älskling! Jag vill bara att du håller sakerna en stund.

Du har inte tillräcklig kontakt med mina finansiella behov som man, för att jag ska kunna tillfredställa dig som kvinna'.

Sedan när hon såg ut som om hon skulle döda mig, fortsatte jag; 'Varför kan du inte älska mig för den jag är istället och inte bara för de saker jag köper åt dig?'

Tydligen kommer jag inte att ha sex ikväll heller.

Och nej, det är inte jag som skrivit det, somliga av er har troligtvis hört denna berättelsen innan. Jag tycker den är roande, och ganska inställande i faktist. [smile]


   
Citera

Jag skrattade [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är kvinna och jag ska ha både sex och prylar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh, så kul var den inte 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var ju nästan underhållande ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flummig:

Och nej, det är inte jag som skrivit det, somliga av er har troligtvis hört denna berättelsen innan. Jag tycker den är roande, och ganska inställande i faktist. [smile]

Gammal klassiker, den är riktigt rolig första gången C:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe så skall tjejer tas[cool]


   
SvaraCitera

Haha, fy fan vad härlig stil. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ye olde joke shope be here!


   
SvaraCitera

haha klockers[bigsmile]


   
SvaraCitera

fan vad skön!! haha [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flummig:

Jag har aldrig riktigt kommit underfund med varför mannens och kvinnans

Sexualdrift skiljer sig så mycket.

Det gör inte det, men om du kunde ha sex hur mycket som helst utan att känna dig slampig, tror du inte du skulle göra det ;)?

Sen tänder killar mycket lättare på fysiska egenskaper, vi blir inte avtända ifall tjejen är blyg etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

men om du kunde ha sex hur mycket som helst utan att känna dig slampig, tror du inte du skulle göra det

Ja.

Greger_EFG:

Sen tänder killar mycket lättare på fysiska egenskaper, vi blir inte avtända ifall tjejen är blyg etc.

Jaså? Då vet jag det![wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera