Aviseringar
Rensa alla

Sexuell avhållsamhet


HannesG95 :

Jag har också kört i perioder. Är i en sån period nu och för mig funkar det mycket bra.  
var det i början av perioden det var som jobbigast?  Typ innan psyket fattat vad som gäller men man gav efter och runkade. 

Samma här, den månaden var ett living hell... Blev kåt av minsta lilla å kändes som man kunde få utlösning när som helst...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Samma här, den månaden var ett living hell... Blev kåt av minsta lilla å kändes som man kunde få utlösning när som helst...

Hm okej. Säkert lika många som det funkar väldigt bra för som tycker det går hur dåligt som helst.  Jag för min del tillhör dem som tycker det funkar väldigt bra. 


   
SvaraCitera

wetferghergh:

Kvinnor är riktigt dåligt säger jag bara. Finns många exempel som klarar sig utan de.

Alltså e du ett svin, som tycker kvinnor e dåliga bara pågrund av att deras könsidentitet är kvinna
Och att du sen säger att kvinnor bara borde stå i köket gör så man tappar hoppet på framtiden, hur fan kan du ens säga nåt sånt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pommes045:

Alltså e du ett svin, som tycker kvinnor e dåliga bara pågrund av att deras könsidentitet är kvinna
Och att du sen säger att kvinnor bara borde stå i köket gör så man tappar hoppet på framtiden, hur fan kan du ens säga nåt sånt 

Vadå hur kan du ens säga så. Jag frågade om det var så han tyckte och det är inte förbjudet att fråga vad jag vet.


   
SvaraCitera

HannesG95 :

Vadå hur kan du ens säga så. Jag frågade om det var så han tyckte och det är inte förbjudet att fråga vad jag vet.

Va? Jag har inte sagt att du gjort nåt fel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pommes045:

Va? Jag har inte sagt att du gjort nåt fel?

Okej, jag som fatta fel. 


   
SvaraCitera

HannesG95 :

Okej, jag som fatta fel. 

Okej


   
SvaraCitera

Det är jättebra att du håller dig borta från sex. Jag tror det blir mer blod till hjärnan då. Förhoppningsvis 😉


   
SvaraCitera
Kudhos

Hur räknas ofrivillig avhållsamhet hahahaha 🙁 hahah :(( 


   
SvaraCitera

pommes045:

Alltså e du ett svin, som tycker kvinnor e dåliga bara pågrund av att deras könsidentitet är kvinna
Och att du sen säger att kvinnor bara borde stå i köket gör så man tappar hoppet på framtiden, hur fan kan du ens säga nåt sånt 

okej 🙁 men får jag inte tycka det eller?


   
SvaraCitera

Tror ej att det finns så mycket att hämta i att strunta i sina behov. Isf borde ju alla världens überreligiösa vara superfokuserade och inte alls neurotiska (hehe). 


   
SvaraCitera

Man får mer energi, mer kreativitet, mer beslutsamhet men allt det där fungerar bara så länge man även har bra självkontroll, mår relativt bra och är rätt psykiskt stabil. Det fungerar också bra så länge man (som heterosexuell man) inte ofta eller länge är i närheten av attraktiva och/eller lättklädda kvinnor, annars kan det bli ett rent helvete att behålla fokuset.


   
SvaraCitera
Kudhos

Nofap är som en sekt, skulle undvika folk som tar det seriöst


   
SvaraCitera

Kudhos: Hur räknas ofrivillig avhållsamhet hahahaha 🙁 hahah :((

Jag tänker att det har med olika sjukdomar att göra, att man inte kan bli kåt eller ha sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snacka.org:

Jag tänker att det har med olika sjukdomar att göra, att man inte kan bli kåt eller ha sex.

Precis. Eller att man bara tappat sexlusten 


   
SvaraCitera