Aviseringar
Rensa alla

Sexuell avikelser och ångest. [chocked] [chocked] [chocked]


Ämnesstartare

Är en kille i som är född på åttitalet å vill vara anonym.

Är det någon mer än jag som har konstiga sexuella sidor?

Jag vet inte vad jag tänder på för jag får alltid ångest av att onanera för att jag måste ha en bild på en het person

Tänder på att bli bakbunden me handbojor o ja vet inte om det är så vanligt....

sedan vet jag inte jag får ångest att på gång på gång när jag fantiserar så kommer ett barn eller djur in i bilden, då slutar jag onanera för jag blir så äcklad, vad är det som gör att jag får ångest av det?????

vet inte hur man ska definiera översexuell men jag tänker jämnt på sex i alla fall.... om allt o alla släkt eller inte.

när ett barn kommer in i bilden vid onani så är det inte att jag har sex med ett, det är som att jag är barnet .... på något vis så är det så jag känner det fast jag aldrig blivit utsatt för någon våldtäckt.

kanske är pervers, kanske tänker för mycket, kanske är porrskadad, kanske är översexuell men finns det fler än jag?
varför blir det så?
varför ska man behöva må så jävla dåligt?
vill skrika, gråta, slå någon.
hatar mig själv.
skulle jag göra någonting dumt så skulle jag ta livet av mig.


   
Citera
Ämnesstartare

du får väl tänka vad du vill, verkar ju inte vara nån annan som lider av det iaf


   
SvaraCitera
Micki

Prata med någon psykolog så kanske du kan få hjälp. [y]


   
SvaraCitera

Hey, jag har knäppa perversioner jag med. Det är väl bara att acceptera dem? Ingen annan vet ju om dem så du har ju inget att oroa dig över direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Azzå du e ju sjuk d borde ta live tav dej!!!!!

Nu var det ju så att han inte mår bra av det, inte att andra gör det (än så länge iaf). För det är ju det han oroar sig för, att han kanske skulle gå för lång och göra något konstigt, kanske får någon annan att känna sig äcklad eller vad som helst.

Det är ju inte så att man är stolt över den saken om man har sånna tankar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Hey, jag har knäppa perversioner jag med. Det är väl bara att acceptera dem? Ingen annan vet ju om dem så du har ju inget att oroa dig över direkt.

Vad har du för perversioner?

Cruento:

Det är ju inte så att man är stolt över den saken om man har sånna tankar.

Det är som att känslorna trasslar i varandra.... du vet när sladdar eller snören trasslar ihop? det är så jag känner det ibland....


   
SvaraCitera

Srevs:

Vad har du för perversioner?

Det tänker jag väl inte berätta för nån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Det tänker jag väl inte berätta för nån.

Varför inte jag kanske känner igen mig..........


   
SvaraCitera

Har också en del mindre socialt accepterade perversioner, en av de lindrigare är exempelvis att jag tänder på allt våldtäktsrelaterat. *glad*

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Må tro att i princip alla *fortsatt mening*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå till en psykolog med detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väl tillåtet att fantisera om vad som helst så länge du inte gör saker som inte är acceptabla, så varför har du skuldkänslor? [crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Hey, jag har knäppa perversioner jag med. Det är väl bara att acceptera dem? Ingen annan vet ju om dem så du har ju inget att oroa dig över direkt.

blodbad:

Det är väl tillåtet att fantisera om vad som helst så länge du inte gör saker som inte är acceptabla, så varför har du skuldkänslor? [crazy][crazy][crazy][crazy]

Håller med dessa. Shit, om folk visste vad som försiggick i mina tankar skulle jag inte bli långlivad! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Håller med dessa. Shit, om folk visste vad som försiggick i mina tankar skulle jag inte bli långlivad! [bigcheers]

Eller hur!! Fine, fantisera om djursex, grov våldtäkt, incest eller vad fan det kan vara, det skadar ingen så länge du inte faktiskt försöker göra något av det irl. [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Gifted

Fantasi != verklighet.

Finns många som tänder på hentai, men det är inget som ens finns irl.
Har du inte tänkt så när du varit på stan, eller sett något irl, så är det nog lungt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sex är naturligt. Fantasier om sex är naturligt. Fast oftast är de två sakerna helt olika, bara för att man fantiserar om att bli våldtagen t.ex så betyder det inte att man vill bli det på riktigt. Djurporr, barnporr, w/e, så länge det stannar i skallen och inte skadar någon annan. Sen ska man få göra vad man vill med sin kropp så länge man är mogen nog att ta ansvar för det och inte skadar någon annan.


   
SvaraCitera