Aviseringar
Rensa alla

Sexuell avikelser och ångest. [chocked] [chocked] [chocked]


Ämnesstartare

Gifted:

Har du inte tänkt så när du varit på stan, eller sett något irl, så är det nog lungt.

Varför vore det så dåligt?


   
SvaraCitera

Srevs:

är översexuell men finns det fler än ja

Ragnar är översexuell, sexuell, han är kåt som ett djur, han får sitta i bur. Han våldtar och antastar allt som han ser, och när han har gjort det så ber han om mer.

Hemsk snubbe, Ragnar alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blodbad:

så varför har du skuldkänslor?

Känner mig hämsk.

Stringburka:

Håller med dessa. Shit, om folk visste vad som försiggick i mina tankar skulle jag inte bli långlivad!

Hur vanligt är det pedofili? ........ ska ha förståt att det är bara en liten del av pedofilerna som begår brott.


   
SvaraCitera

Prata med professionell om du är orolig, så kan du få hjälp att reda ut dina tankar som besvärar dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Finns många som tänder på hentai, men det är inget som ens finns irl.
Har du inte tänkt så när du varit på stan, eller sett något irl, så är det nog lungt.

Det där lät inte logiskt någonstans[confused]
Djur och barn som TS ibland fantiserar om, finns i verkligheten som du kanske vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srevs:

Känner mig hämsk.

Behöver du inte göra så länge du inte skadar någon med dina fantasier. [sad][sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srevs:

Hur vanligt är det pedofili? ........ ska ha förståt att det är bara en liten del av pedofilerna som begår brott.

Hur vanligt det är är ju ganska irrelevant så länge du inte lever ut det, som sagt var.
Men läste någonstans att man uppskattar en på hundra att ha den typen av attraktion, men det är ju nog svårt att beräkna med tanke på hur tabubelagt det är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är okej att fantisera om vad som helst, fast om du fantiserar om att knulla smådjur och fiskar och sånt så borde du nog hålla det för dig själv och aldrig göra det IRL.


   
SvaraCitera
Gifted

isola:

Djur och barn som TS ibland fantiserar om, finns i verkligheten som du kanske vet.

Ja, jag vet att barn finns irl, MEN om man inte börjar fantisera om barn när man ser dem IRL, så är det antagligen ingen fara, är mitt argument.

Dvs. om man inte går igång på sakerna irl, så är det inget onormalt direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera