Aviseringar
Rensa alla

Sexuell läggning


Har några tjej polare som var tillsammans och fick barn ihop , sen tröttnade hon på kuk och gick över .


   
SvaraCitera

partymyra:  Men i sjuan blev jag plötsligt livrädd för att vara homosexuell. Och jag HATAR samhället för att det fick mig att bli rädd för homosexualitet. Jag blev rädd för att komma ut, och rädd för att andra skulle tycka jag var konstig. Efter ett tag försvann detta och jag utgick återigen från att jag var hetero (hatar samhällets normer även för detta). 

Homosexualitet är väldigt accepterat nu, i samhället och annat sammanhang. Visst det finns lite homofober här och där, men det är fortfarande accepterat. Så det enda som stoppade dig, var dig själv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HeyIJustMeetYou:

Homosexualitet är väldigt accepterat nu, i samhället och annat sammanhang. Visst det finns lite homofober här och där, men det är fortfarande accepterat. Så det enda som stoppade dig, var dig själv. 

Fast det är fortfarande väldigt heteronormativt och homofobi i form av skällsord och allmänt dålig attityd finns i större utsträckning än du tror. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HeyIJustMeetYou:

Homosexualitet är väldigt accepterat nu, i samhället och annat sammanhang. Visst det finns lite homofober här och där, men det är fortfarande accepterat. Så det enda som stoppade dig, var dig själv. 

Beror väl på var i landet man är och vilka grupper man umgås med. I det stora hela är homosexualitet och andra mindre normala sexualiteter otroligt accepterat, i vissa kanske till och med för accepterat.


   
SvaraCitera