Aviseringar
Rensa alla

Sexuell läggning


Ämnesstartare

Heeej fina användare! Jag är heterosexuell, vad är du och hur/när kom du på det?
Själv har jag aldrig tvivlat på att jag var straight. Har faktiskt aldrig tidigare grubblat över min läggning för än på senare år. Skriv gärnaa <3


   
Citera

Har nog alltid vetat att jag e straight känner inget för killar kan brottas lite med grabbarna men det e väll normalt?


   
SvaraCitera

Jag är gay I think 


   
SvaraCitera

Känner inte att jag behöver någon definition, attraheras mest av kvinnor men om jag skulle ha någon form av känslor för en man så skulle jag inte ha något problem med det.


   
SvaraCitera

Jag är straight. 100% straight. Däremot har jag inga "negativa åsikter" om de som älskar någon av samma kön. Jag älskar både mina föräldrar, syskon och nära vänner. Men därifrån att ha sex med samma kön är ett långt steg.


   
SvaraCitera

100% hetero


   
SvaraCitera

Heterosexuell, tjejer är det bästa som finns.


   
SvaraCitera

Jag kan inte dessa ord, heheh. Även om jag förstår vad de betyder nu så är de inget jag brukar skriva eller säga. Men killar såklart, har träffat mer kvinnor som är ihop med varandra än killar. Är det lättare för tjejer och bli ihop med tjejer? Öppet?

Och efter sett en japansk boys love så börjades det kittla lite där, samt min favoritkonstnär. Det är också ett nytt intresse som blivit starkare idag sen 2009. Så drömmer om att börja måla lite nakenhet Rodnar


   
SvaraCitera

Attraheras mest av kvinnor både sexuellt och romantiskt, känner inget romantiskt mot killar men sexuellt kanske jag tänder lite, vet inte riktigt.
Glad


   
SvaraCitera

E straight. Var osäker i 11-13 års åldern o trodde att jag var bi men antar att det var en ”fas” om man kan ha det. Idag attraheras jag bara av killar:)


   
SvaraCitera

Jag brukar påstå att jag är heterosexuell, men jag tänder på tanken att ha nån form av förhållande med en man som är mycket längre och biffigare än jag själv och jag ska besöka en HBTQ-klubb i helgen i hopp om att hitta en sån man där, så, tja...


   
SvaraCitera

Bi är jag 


   
SvaraCitera

Jag är 99% säker på att jag är heterosexuell.


   
SvaraCitera

Jag är straight, letar ba efter nån tjej som gilla mig!


   
SvaraCitera

jag vet inte riktigt. jag pratar med mina tjejkompisar om snygga killar och attraheras av killar för det mesta. Men jag var tillsammans med en tjej för undefär ett år sedan och hon var en av de bästa sakerna som hänt mig! Vi träffades och varje gång vi såg varandra kramades o kysstes vi. höll varandra i hand, gick på dejt, hånglade osv. allt sånt som man gör med killar - fast med tjej. det var mycket enklare att prata med henne och vi var som bästavänner. jag var riktigt kär i henne, haha! sedan kom dagen då hon blev mobbad av de på hennes skola för att de hade sett oss hålla varandra i hand och kyssas. efter kanske 1 månad orkade hon inte mer och vi var ”tvungna” att göra slut enligt henne. :/ men i alla fall, tror jag inte att jag är bi. ska berätta  hur jag tänker mig min läggning.

jag tänker mig själv inte som bi eller hetero eller något annat. Jag tänker mig själv som en tjej som är öppen för allt. om jag skulle bli kär i en icke binär person eller någon som är trans skulle det vara okej för mig! jag tänker mig bara att love is love och att för mig spelar det ingen roll vad människan jag gillar identifierar sig som.

sorry för lång text men tyckte att det var roligt att skriva av mina tankar, haha!  


   
SvaraCitera