Aviseringar
Rensa alla

Sexuella trakasserier: på krogen/på fest


Ämnesstartare

har du blivit utsatt för sexuella trakasserier (eller annat sexualbrott) på krogen eller på en privat fest?

om ja, hur reagerade du? kunde du avleda situationen?
var det av någon du kände? om så, hur hanterade du er relation efteråt?
såg någon? om så, fick personen lämna platsen?
hur påverkade det din självbild?


   
Citera

Taffsad på rumpan (kille)


   
SvaraCitera

Aldrig i livet: Ja, någon/några gånger (kille)

Nypt i röven.


   
SvaraCitera

ja.  


   
SvaraCitera
reben

hehe kom att tänka på en hemmafest när jag var typ 17 när jag blev inlåst i nå tvättstuga m 1 riktigt äcklig kille o de va tydligen 1 "asrolig" grej sen ^_______^ hihi va busigt va


   
SvaraCitera

Aldrig i livet: Ja, flera/många gånger (kille)

mest på klubbar och sånt.

vissa gånger har jag låtit personen fortsätta (typ tafs, smek osv) för att jag inte kunnat förmå mig att säga ifrån på något vis. oftast säger jag dock till (vilket brukar funka bra) eller går därifrån.

alla tror att bögar är harmlösa och mysiga. det behöver de inte vara.


   
SvaraCitera

näe


   
SvaraCitera
Åtta

Aldrig i livet: Ja, någon/några gånger (kille)

Blivit tafsad på av främlingar några gånger. 
Jag blev nog mest lite förvånad. Tror inte att det direkt påverkat mig på något sätt.


   
SvaraCitera

en sån hät tråd skapades väl nyligen??? lr har jag drömt det kanske ok

Aldrig i livet: Ja, någon/några gånger (kille)


   
SvaraCitera
höna

Aldrig vart med om tror jag. Betyder det att jag är ful????? :ppPp


   
SvaraCitera

ojdå läste tydligen inte rubriken, eller ändrades den?? aldrig varit på fest/krog Rodnar


   
SvaraCitera

Aldrig i livet: Ja, flera/många gånger (tjej


   
SvaraCitera

har blivit neddrogad oxå = )


   
SvaraCitera

jag har blivit tafsad på hur många gånger som helst. när det händer brukar jag putta undan personen och ryta "lägg av för i helvete/va fan gör du?". 
har också blivit erbjuden pengar och kokain ett antal gånger på dansgolvet. brukar tacka ja till det sistnämnda. 


   
SvaraCitera

kukoxo:
har blivit neddrogad oxå = )

jag med.

blev aven utsatt for ett valdtaktsforsok for nagra ar sedan men lyckades sparka honom mellan benen och ta mig darifran innan nagot hande. annars ar det val "det vanliga" dvs att man blir tafsad pa/att killar vagrar lata en vara ifred nar man ar pa nagon klubb eller pa vag hem sena kvallar. har nog tappat rakningen over hur manga ganger det hant


   
SvaraCitera