Aviseringar
Rensa alla

Sexuellt attraherad till killkompisen


Elaiza
Ämnesstartare

Hej! Skulle behöva lite åsikter 🙂 Jag har en killkompis som jag varit vän med i snart 2 år och redan från början har jag känt en viss attraktion. Först trodde jag att jag var kär i honom men insåg efter ett hångel på en fest och när jag fick känslor för en annan att jag bara var väldigt sexuellt attraherad till honom. Under det senaste året har jag haft en pojkvän som det nyligen tog slut med och nu har jag börjat tänka endel på den här killkompisen igen och jag tror även att han gillar mig på ett sexuellt plan. Han är inte snål med intima komplimanger och när vi pratar leder konversationerna ofta till sexrelaterade ämnen. Det händer även att vi är lite närgångna som till exempel en gång i skolan då vi låg i en soffa, jag hade huvudet på hans mage och han hade armarna runt mig, vi låg så i kanske 10 minuter. Det jag funderar över nu är om han känner samma attraktion som jag gör och även om det vore dumt att göra något av det? Vill verkligen ha sex med honom men inte förlora honom som vän. Dock så tror jag att vår vänskap skulle kunna överleva det då vi redan hånglat på en fest en gång i tiden och inte känner oss obekväma över det? Vi är snarare väldigt avslappnade angående det och kan skämta om det. Vad tycker ni?


   
Citera
mynona

Ibland kan man ha sex med en vän ibland inte, det beror på sexualsyn och huruvida någon part känner mer än vänskap osv. Tala allmänt med honom om ämnet: "Vad känner du inför vänner som har sex, tror du man kan ha det utan att påverka vänskapen, skulle du kunna ha det själv?", och känn dig för därifrån. 


   
SvaraCitera

Bli kk's


   
SvaraCitera

Som mynona säger, det beror helt på bådas individuella syn på sex. Vissa är mer reserverade och vill bara vara med partners. Medans som det låter på dig, så är vissa mer avslappnade till att ha sex bara som en skön grej, och utan inblandade känslor. 

Du har ungefär två alternativ i denna situation

1) Nästa gång du ligger på hans mage, dra fram hans snabel och sug av honom. Tacka efteråt, och säg att du gärna gör om det.

2) Ta ett ärligt snack med honom, berätta att du inte har några känslor, men känner dig sexuellt attraherad utav honom och fråga rakt ut om ni kan ha ett kk förhållande.


   
SvaraCitera

Vill du träffa snubben i fråga så gör du det. Väg fördelarna mot nackdelarna, 


   
SvaraCitera

Tänk igenom om det kan påverka eran relation på något negativt sätt och om du inte kommer på nåt sånt så fråga han rätt ut precus som Zakikei sa.


   
SvaraCitera