Aviseringar
Rensa alla

sexuellt övergrepp


mynona

elverpigen:

Varför? :s är ju i det närmaste samma sak

Puss: slutna läppar, sådana farmor ger barnbarn

Kyss: öppna läppar och tunga

Carrexiz:

Om man först säger nej flera gånger och att man inte vill, men sen låter det hända för att man inte orkar bry sig, är det sexuellt övergrepp då?

Sexuellt utnyttjande.

Det är vilket fall som helst fel, även om man inte kämpar emot fysiskt, att tvinga någon annan att göra något man vet att den inte vill göra.


   
SvaraCitera

mynona:

Sexuellt utnyttjande.

Det är vilket fall som helst fel, även om man inte kämpar emot fysiskt, att tvinga någon annan att göra något man vet att den inte vill göra.

Att sen hans kompis gör samma sak efteråt gör det väl iof ännu mer fel.. Borde nog inte umgås med honom egentligen.


   
SvaraCitera

Carrexiz:

tt sen hans kompis gör samma sak efteråt gör det väl iof ännu mer fel.. Borde nog inte umgås med honom egentligen.

Det borde du verkligen inte. Inte med hans vänner heller.


   
SvaraCitera

isola:

Det borde du verkligen inte. Inte med hans vänner heller.

Gör det bara av två anledningar, hasch och ibland pengar.. Jag är kaos ..


   
SvaraCitera

Carrexiz:

Gör det bara av två anledningar, hasch och ibland pengar.. Jag är kaos ..

Du kommer nog att vilja röka ännu mer för att döva dina äckelkänslor inför vad de gör med dig när du inte vill. [sad]


   
SvaraCitera
mynona

Carrexiz:

Att sen hans kompis gör samma sak efteråt gör det väl iof ännu mer fel.. Borde nog inte umgås med honom egentligen.

Ja, det gör det ännu mer fel. Det visar på en väldigt dålig människosyn från deras sida, och en kvinnoföraktande syn på sex. Det de gjorde kan mycket väl vara olagligt. Nej, jag skulle inte umgås med dem. De verkar inte bry sig om dig som människa vidare mycket eller ha någon respekt för dig som person, och det finns ingen anledning att umgås med någon som struntar i dig.


   
SvaraCitera
mynona

Carrexiz:

Gör det bara av två anledningar, hasch och ibland pengar.. Jag är kaos ..

Fruktansvärt. Om du gör det av den orsaken anser de antagligen att du inte förtjänar någon som helst respekt eller hänsyn utan intalar sig att de kan göra vad som helst utan att behöva få dåligt samvete för det efteråt. Hur svårt det än är är det värt att bli kvitt haschbehovet enbart för att slippa det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tänker du på någon speciell händelse?

Ja, här om dagen var jag i tanto som vanligt och hängde med folk o så.
Och antar att jag blev för full och för på tänd av rökat vi hade och kommer inte igår riktigt vad som hände. Men vet garnterat att jag satt med en liten pundar kompis som alltid är där som är 37 år och brukar fixa dricka o sånt till mig. Vi satt på en bänk och sen började han att säga att an älskade mig. men jag bad bara honom att vara tyst men an fortsatte sen började han hålla på och massa och jag försökte komma där ifrån för att jag är inte riktigt den personen som jag vill håla på med. men han vägrade att släppa mig och vi satt där i ca 20 min - 30 min. då kom ett par kompisar förbi och då så slutade han att hålla på och jag bara ställde mig upp o gick..

Men antar att jag får skylla mig själv om jag inte sa ifrån tydligare eller något.
jag var fett borta och höll på att snea av allt röka.


   
SvaraCitera

The_joker:

jag försökte komma där ifrån

The_joker:

han vägrade att släppa mig

The_joker:

Men antar att jag får skylla mig själv om jag inte sa ifrån tydligare eller något.
jag var fett borta och höll på att snea av allt röka.

Hur påverkad man än är har man alltid rätt att säga nej, och folk ska alltid respektera det nejet.


   
SvaraCitera