Aviseringar
Rensa alla

Shakira, jag lyssnar, ni pratar


Ämnesstartare

Image

Image

Jag tror det blev missförstånd i ordväxlingen förra gången. Ni tyckte den var dallrig men inte slapp? Otränad men inte fet? Fast men ändå fläskig? Eller är det jag som missförstår?

Ni säger vad ni tycker om den, jag lyssnar. Vill reda ut en gång för alla som jag fattar exakt vad ni menar.


   
Citera
Ämnesstartare

vhfaj:

Fläskig (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired][tired][tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Ni säger vad ni tycker om den, jag lyssnar. Vill reda ut en gång för alla som jag fattar exakt vad ni menar.

Hon är bootylicious. Inte fläskig, otränad, mullig eller slapp.
Alla rumpor dallrar ju mer eller mindre om man skakar på dem så som hon gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

Fläskig (Du röstade på detta alternativ)

Om ni kan förklara varför är jag tacksam. Alltså varför ni väljer ett visst alternativ framför ett annat. Valde dessa alternativ eftersom de alla är väldigt lika...


   
SvaraCitera

vhfaj:

Slapp (Du röstade på detta alternativ)

Ser lite hängig ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Om ni kan förklara varför är jag tacksam. Alltså varför ni väljer ett visst alternativ framför ett annat. Valde dessa alternativ eftersom de alla är väldigt lika...

för att jag tycker den ser fläskig ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den är lagom najs helt enkelt. Något snäpp bättre än den medelmåttiga röven kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kolla in en vanlig tjejs rumpa nångång så kanske du fattar att alla dina alternativ här är fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SorryBartDude:

kolla in en vanlig tjejs rumpa nångång så kanske du fattar att alla dina alternativ här är fel

Fast nu skapade jag faktiskt alternativen efter vad folk här tycker om den. Själv tycker jag den är världens snyggaste!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Fast nu skapade jag faktiskt alternativen efter vad folk här tycker om den. Själv tycker jag den är världens snyggaste!

aha ok visste inte det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Fläskig (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som sagt, lite idén med denna tråd är att ni förklarar bättre. Dallrar den för mycket eller är det formen eller...


   
SvaraCitera