Aviseringar
Rensa alla

Shampot löddrar inte


Ämnesstartare

Helt plötsligt har det slutat löddra där jag shamponerar håret och jag har ingen aning om varför. Håret blir fortfarande rent men det är ju irriterande ändå. Någon som varit med om detta eller vet vad det kan bero på?


   
Citera

Du kanske ska byta schampo?[bigsmile]


   
SvaraCitera

Smutsigt hår?


   
SvaraCitera

Annat schampo? Mitt ena schampo för färgat hår skummar inte.


   
SvaraCitera

Håret inte tillräckligt blött? :S


   
SvaraCitera

MeAndMyBlueEyes:

vet vad det kan bero på?

Vad använder du för schampo?
Tycker att schampon med naturliga ingredienser löddrar mycket mindre än såna man kan köpa i mataffärer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elfomin:

Du kanske ska byta schampo?

Det gjorde jag nyligen men det löddrade nästan ännu mindre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Smutsigt hår?

Inte så smutsigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melinka:

Vad använder du för schampo?
Tycker att schampon med naturliga ingredienser löddrar mycket mindre än såna man kan köpa i mataffärer.

Först hade jag Barnängen Volym och bytte sedan till Head & Shoulders citrus fresh. Helt vanliga som man kan köpa i mataffären altså.


   
SvaraCitera
ilse
 ilse

jag fick ett shampo av mamma när jag fyllde år som kom från en frisörsalong och de först löddrade inte men om man schamponerade håret och sedan skjölde ur och sedan schamponerade en gång till så löddrade och det blev rent. vet inte vad det beror på... men jag störde mig också på det...


   
SvaraCitera

Pröva flera olika schampon? Någon borde väl funka


   
SvaraCitera

Bara håret blir rent så spelar det ju ingen större roll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ilse:

jag fick ett shampo av mamma när jag fyllde år som kom från en frisörsalong och de först löddrade inte men om man schamponerade håret och sedan skjölde ur och sedan schamponerade en gång till så löddrade och det blev rent. vet inte vad det beror på... men jag störde mig också på det...

Det funkar inte även om jag shamponerar tre gånger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Bara håret blir rent så spelar det ju ingen större roll.

Nej, men det är ju lite konstigt...


   
SvaraCitera

Hatar när det händer. =/


   
SvaraCitera