Aviseringar
Rensa alla

Sharingan Skolan


Ämnesstartare

Sharingan är ett mäktigt sätt att se på världen!
Dess kraft är enorm, den skapar en Genjutsu, vilket gör att allting som finns i Sharingans synfält, förändras enormt efter Sharingans vilja!
Det tar lång tid att förstå sig på Sharingans språk och hur man förmedlar sin vilja till den!
Synfältet är inte begränsad till den ytan ett vanligt öga ser!
Den kan gå 360 Grader för den som verkligen är duktig med Sharingan!
MEN Sharingan är farlig har jag märkt!
Som nybörjare låter den mig inte använda den länge alls, och om jag använder min Sharingan så öppnar jag mig själv emot andras genjutsu!
Människor som inte ens vet att dem är i en genjutsu kan vara så mäktigt säkra på sin världssyn att min värld blir rubbad istället!
Sharingan är en bro emellan två själar!
Ser man en Sharingan öga mot Öga så finns det endast en utkomst, den med mest Sharingan vränger bådas verklighetsuppfattning, med kontroll kan man skapa fred emellan de två själarna, utan kontroll kan vad som helst hända!
Med en Sharingan är man 100% säker på när vilka objekt som helst kommer att nå vilken plats som helst!
Det är värt att ha en luva när man tränar upp sin Sharingan för att inte se människor i ögonen hela tiden och byta ut kontakt när man inte är beredd, för negativa spiraler kan fånge en nybörjare med Sharingan enkelt.
Känslor hjälper till mycket att bygga en Sharingan!
Var försiktig, se i förväg.


   
Citera
Ämnesstartare

amaterasu


   
SvaraCitera

Naruto fän här! 🙂


   
SvaraCitera

Skapar lite träd med händerna så är ditt öga värdelöst. o:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enokitake.


   
SvaraCitera