Aviseringar
Rensa alla

shatter hjälper dig och ger dig goda råd, ta chansen!


Ämnesstartare

kram terror <3 


   
Citera
Ämnesetiketter

hej. Hur hanterar man copycats? Tack på förhand /21 och vilsen 

H


   
SvaraCitera

hur skall jag göra för att hitta någon att gifta mig med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:
hej. Hur hanterar man copycats? Tack på förhand /21 och vilsen H

man kramar dem och visar all kärlek som är möjlig att visa <3 

Anura:
hur skall jag göra för att hitta någon att gifta mig med?

till att börja med är du ung ännu, chilla lite och så kmr de naturligt 😀 


   
SvaraCitera

shatter: till att börja med är du ung ännu, chilla lite och så kmr de naturligt 😀

känner mig gammal 


   
SvaraCitera

Jag gör massa dumma saker som andra säger till mig att göra, hur får jag de att sluta? D:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

känner mig gammal 

i jämförelse med *host* *host* andra umare är du ung <3 

materialarn:
Jag gör massa dumma saker som andra säger till mig att göra, hur får jag de att sluta? D:

joina hönsen! chickenprotest.jpg


   
SvaraCitera

Vad gör man när man ser en tjej man skulle vilja lära känna? Typ när man är ute och handlar, eller vad som helst. När man ser en intressant person. Ge beröm för fysiska attribut?

Jag är i behov av "raggningsknep" 🙁 Hur gör man?


   
SvaraCitera

Tjohej:
Vad gör man när man ser en tjej man skulle vilja lära känna? Typ när man är ute och handlar, eller vad som helst. När man ser en intressant person. Ge beröm för fysiska attribut?

Jag är i behov av "raggningsknep" 🙁 Hur gör man?

Man gör inget det kommer naturligt


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Man gör inget det kommer naturligt

Men man måste väll göra någonting, för att någonting ska hända? Allt kommer ju inte serverat på silverfat Förvånad


   
SvaraCitera

Tjohej:

Men man måste väll göra någonting, för att någonting ska hända? Allt kommer ju inte serverat på silverfat Förvånad

Va bara dig själv så kommer det, faller en tjej för dig så faller hon. Annars skit i henne o kör på nästa! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:
Vad gör man när man ser en tjej man skulle vilja lära känna? Typ när man är ute och handlar, eller vad som helst. När man ser en intressant person. Ge beröm för fysiska attribut?

Jag är i behov av "raggningsknep" 🙁 Hur gör man?

är jätte svårt det där :/ man vill ju inte vara creepy... hmm... jag hittade en snubbe på fb en gång och skickade en vänförfrågan (tog bort den snabbt men tydligen hade han hunnit se den...) iaf så kom han fram till mig när jag var ute med hunden och vi snackade lite, sen accepterade han min vänfrågan, vi var vänner på fb i ksk två månader, sen tog han bort mig 🙁   
så ehh hade nog tur där att han inte tyckte att jag var otroligt creepy.... eller han ksk tyckte det, tittade alltid på honom när han gick förbi mig också Galen Hade nog varit bättre att bara snacka med honom på spårvagnshållplatsen eller nåt..... 
Anyway, för att summera, prata irl genom att kanske fråga om hen vet var till exempel flingorna ligger i affären (gärna nåt som ligger långt bort, spela lite dum också) så när hen till slut går med på att följa med dig och visa kan ni snacka på vägen 😀 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Man gör inget det kommer naturligt

excuse meeeee, min tråd ju Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Va bara dig själv så kommer det, faller en tjej för dig så faller hon. Annars skit i henne o kör på nästa! 

inte om det är en främling på konsum-.-' 


   
SvaraCitera

shatter:

excuse meeeee, min tråd ju Gråter

kände ba för att hoppa in. Du är för långsam.

shatter:

inte om det är en främling på konsum-.-' 

En främling på konsum är inget att ha. Satsa på Maxi istället!


   
SvaraCitera