Aviseringar
Rensa alla

shatter hjälper dig och ger dig goda råd, ta chansen!


Ämnesstartare

Reeeetooo: kände ba för att hoppa in. Du är för långsam.

meh Ledsen är ju jag som läser psykologi Gråter  

Reeeetooo: Satsa på Maxi istället!

jamen dåså, där får ALLA napp 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

helst den i partille också, allum is dah shit, vet inte hur många ggr jag har fått ligga där, rena rama paradiset ju <3  


   
SvaraCitera

ge mig ett bra råd vilket som 


   
SvaraCitera

shatter:

meh Ledsen är ju jag som läser psykologi Gråter  

jamen dåså, där får ALLA napp 

Jag är byggare, det enda jag hör är problem om kärleken varje dag! 

shatter:

helst den i partille också, allum is dah shit, vet inte hur många ggr jag har fått ligga där, rena rama paradiset ju <3  

Sch dela inte med dig av min hemliga ort. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
ge mig ett bra råd vilket som 

se till att hålla modet uppe, det finns många människor därute som älskar dig och är nog få som vill dig illa <3 trust is key! 


   
SvaraCitera

shatter:

se till att hålla modet uppe, det finns många människor därute som älskar dig och är nog få som vill dig illa <3 trust is key! 

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Jag är byggare, det enda jag hör är problem om kärleken varje dag! 
Sch dela inte med dig av min hemliga ort. 

*murare rätt ska va rätt!Icke! jaså de får du 😉 nån vilsen själ som har pratat om deras obesvarade kärlek till mig? <3  
meeeeh, aja, vill du inte ligga så vill du inte Sover


   
SvaraCitera

shatter:

*murare rätt ska va rätt!Icke! jaså de får du 😉 nån vilsen själ som har pratat om deras obesvarade kärlek till mig? <3  
meeeeh, aja, vill du inte ligga så vill du inte Sover

Ajjemän rätt skall vara rätt! Nja bara massa snack om frugan, tjejen eller nåt ragg hit o dit... Inget om dig tyvärr </3Partilles maxi är min hemliga plats som ingen skall veta om Gråter Mina ligg allihopa


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Va bara dig själv så kommer det, faller en tjej för dig så faller hon. Annars skit i henne o kör på nästa! 

Jaså, är det så det funkar? Vara mig själv, och första tjej som dimper i backen är alltså den rätta? 😉

shatter: är jätte svårt det där :/ man vill ju inte vara creepy...

Precis, och det är ju svårt. Man vill ju göra ett bra första intryck.

shatter: jag hittade en snubbe på fb en gång och skickade en vänförfrågan (tog bort den snabbt men tydligen hade han hunnit se den...) iaf så kom han fram till mig när jag var ute med hunden och vi snackade lite, sen accepterade han min vänfrågan, vi var vänner på fb i ksk två månader, sen tog han bort mig 🙁

Det är ju också ett sätt att göra det på. Synd att han tog bort dig, däremot. Men det var iaf en början!

shatter: så ehh hade nog tur där att han inte tyckte att jag var otroligt creepy....

Risken fanns ju. Jag blir alltid misstänksam när personer jag inte vet vilka det är addar mig. Speciellt om de sen avbryter vänförfrågan, eller direkt tar bort en som vän.

shatter: eller han ksk tyckte det, tittade alltid på honom när han gick förbi mig också

Haha, eller så tog han det som att du gillar honom. Om än i smyg.  😉

shatter: Hade nog varit bättre att bara snacka med honom på spårvagnshållplatsen eller nåt.....

Det är sant. Och det beror ju helt på hur framåt och öppen man är. Om man har lätt för sig att dra igång samtal. Även med personer man inte alls känner eller vet något om. En  konst som jag inte behärskar.

shatter: Anyway, för att summera, prata irl genom att kanske fråga om hen vet var till exempel flingorna ligger i affären (gärna nåt som ligger långt bort, spela lite dum också) så när hen till slut går med på att följa med dig och visa kan ni snacka på vägen 😀

Tja, så kan man ju göra! 😀 Sen fallen väll resten sig naturligt och lite av sig självt. Eller så gör det inte det. Det vet man ju inte innan!


   
SvaraCitera

Tjohej:

Men man måste väll göra någonting, för att någonting ska hända? Allt kommer ju inte serverat på silverfat Förvånad

en gång kom en tjej fram till mig och börja prata och sa att jag var fin.


   
SvaraCitera

Anura: Men man måste väll göra någonting, för att någonting ska hända? Allt kommer ju inte serverat på silverfat 
en gång kom en tjej fram till mig och börja prata och sa att jag var fin.

Så det kan alltså funka på riktigt?! Shockerad Vad hände sen då?


   
SvaraCitera

Tjohej:

Jaså, är det så det funkar? Vara mig själv, och första tjej som dimper i backen är alltså den rätta? ;-)Precis, och det är ju svårt. Man vill ju göra ett bra första intryck.
Det är ju också ett sätt att göra det på. Synd att han tog bort dig, däremot. Men det var iaf en början!
Risken fanns ju. Jag blir alltid misstänksam när personer jag inte vet vilka det är addar mig. Speciellt om de sen avbryter vänförfrågan, eller direkt tar bort en som vän.
Haha, eller så tog han det som att du gillar honom. Om än i smyg.  😉
Det är sant. Och det beror ju helt på hur framåt och öppen man är. Om man har lätt för sig att dra igång samtal. Även med personer man inte alls känner eller vet något om. En  konst som jag inte behärskar.
Tja, så kan man ju göra! 😀 Sen fallen väll resten sig naturligt och lite av sig självt. Eller så gör det inte det. Det vet man ju inte innan!

har väl mer eller mindre funkat för mig. Gå ut på krogen ba mer avslappnad miljö!


   
SvaraCitera

Tjohej:

Så det kan alltså funka på riktigt?! Shockerad Vad hände sen då?

inget. jag sa inte mycket, jag var rätt blyg. och sedan blev jag rätt chockad också att en tjej kom fram så :p


   
SvaraCitera

Reeeetooo: har väl mer eller mindre funkat för mig.

Tja, antingen är du mer attraktiv. Eller så är det så att det faktiskt funkar.

Reeeetooo: Gå ut på krogen ba mer avslappnad miljö!

Till krogen går man ju inte ensam. Och jag har ingen att gå dit med. Sen trivs jag inte i såna miljöer.


   
SvaraCitera

Anura:

inget. jag sa inte mycket, jag var rätt blyg. och sedan blev jag rätt chockad också att en tjej kom fram så :p

Jag förstår precis. Tråkigt att det inte blev mer än så. Men fler tillfällen dyker upp!


   
SvaraCitera