Aviseringar
Rensa alla

shit


Ämnesstartare


   
Citera
Ämnesetiketter
Lounge

jävla skit knr jag


   
SvaraCitera
Lounge

nej d kan inte amma där o här d är skitäckligt för oss omkring Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBTjävlar (Du röstade på detta alternativ)

Pinsamt................................... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker inte heller att det ser så aptitligt ut när folk ammar men det är ju samhällets fel. Men jag ser mycket hellre det än folk som petar sig i näsan eller inte tvättar händerna efter toalettbesök.
Bebisars näringsbehov måste gå före kräsmagade fjompors euw-ande.
Offentlig  amning måste normaliseras.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kunde inte bry mig mindre. Amma vart fan ni vill men skäm för fan inte ut er så gröndjävligt på youtube att era barn kommer behöva mobbas under hela sin uppväxt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vafan

tänker typ vafan ammar snubben också sin unge lr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

samt: tappar man automatiskt all känsla för takt och rytm osv när man börjar få mjölk i pattarna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Offentlig amning måste normaliseras.

Bra skrivet! *hejar i bakgrunden*


   
SvaraCitera

Man ska defenitift få amma var man vill. Jag blir arg när folk slänger ut någon för att de ammar. Människan har ammat sen vi var grottmänniskor. Varför ska man då inte få göra det nu? Tänk efter lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snälla_hjälp:

Man ska defenitift få amma var man vill. Jag blir arg när folk slänger ut någon för att de ammar. Människan har ammat sen vi var grottmänniskor. Varför ska man då inte få göra det nu? Tänk efter lite.

Tardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

människan har våldtagit sedan vi var grottmänniskor. varför ska man då inte få göra det nu?


   
SvaraCitera

amsi:

människan har våldtagit sedan vi var grottmänniskor. varför ska man då inte få göra det nu?

Att amma är för barnets överlevnad. Att våldta är för våldtagarens nöje. En våldtagare överlever om hen inte får våldta men ett barn överlever inte om hen inte får amma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snälla_hjälp:

Att amma är för barnets överlevnad. Att våldta är för våldtagarens nöje. En våldtagare överlever om hen inte får våldta men ett barn överlever inte om hen inte får amma.

jag tror inte att man våldtar bara för nöjets skull. vi ammar för att barnen behöver det, inte för att vi gjort det sedan stenåldern.


   
SvaraCitera

amsi:
jag tror inte att man våldtar bara för nöjets skull. vi ammar för att barnen behöver det, inte för att vi gjort det sedan stenåldern.

Det jag menade med det med stenåldern var att ammning är naturligt för människan.


   
SvaraCitera