Aviseringar
Rensa alla

shöpa snygga kläder


Ämnesstartare

tänkte börja shöpa snygga kläder pga förut hade jag nt råd med snygga strumpor ens men nu har jag det lite bättre

nu till frågan: hur mkt borde man lägga på 1 ny garderob tkr ni?? och vad är det viktigast att köpa när man ska nya snygga saker

tänkte börja rensa först och välja noga passande kläder

mvh. tipsa allt möjligt


   
Citera
Ämnesstartare

Man schöper nt kläder utan ser ut som lodis så mamma köper åt mej för hon tkr man ska bli nt lodid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:
Man schöper nt kläder utan ser ut som lodis så mamma köper åt mej för hon tkr man ska bli nt lodid

vilken snällis till mamma du har


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Basgrejer kanske. Typ enkla toppa/blusar som fungerar till allt. Och något extra snyggt men vardagslämpligt.


   
SvaraCitera

när jag storshoppar kan jag lägga ner nära 1000, men det händer 1-2 ggr per år när jag verkligen behöver nya grejer (spec när det sommaren + hösten/vintern kommer). handlar inte på dyra affärer, så det blir många plagg. 

bättre att shoppa allt på en gång än att köpa småsaker då o då tror jag, pga man märker inte hur lätt det blir mycket. bestäm dig för vad du behöver innan du går ut, lättare att inte köpa skitsaker man inte behöver då. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

vilken snällis till mamma du har

Aa förutom att hon tkr ja e lodis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köp en bra vinterjacka du kan ha i flera åååår.


   
SvaraCitera

mitt problem är att jag alltid vill köpa nya klänningar. jag har redan hur många som helst, använder knappt hälften. dock är alla så himla vackra att jag inte kan rå för att göra mig av med dom. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:
när jag storshoppar kan jag lägga ner nära 1000, men det händer 1-2 ggr per år när jag verkligen behöver nya grejer (spec när det sommaren + hösten/vintern kommer). handlar inte på dyra affärer, så det blir många plagg. 

bättre att shoppa allt på en gång än att köpa småsaker då o då tror jag, pga man märker inte hur lätt det blir mycket. bestäm dig för vad du behöver innan du går ut, lättare att inte köpa skitsaker man inte behöver då. 

mm har redan ströshoppat lite, men ska sluta med det, ska skriva upp aker jag tkr e snygga o handla allt på en gång, 

turtle:
köp en bra vinterjacka du kan ha i flera åååår.

mmm!!! funderar på det. + 1 snygg höstjacka

stereo total:
mitt problem är att jag alltid vill köpa nya klänningar. jag har redan hur många som helst, använder knappt hälften. dock är alla så himla vackra att jag inte kan rå för att göra mig av med dom. 

samma här. oftast festklänningar och festskor. jag festar knappt och förstår inte varför jag har sånt mer än vanliga kläder


   
SvaraCitera

kukoxo: samma här. oftast festklänningar och festskor. jag festar knappt och förstår inte varför jag har sånt mer än vanliga kläder

det är ju tusen gånger roligare att köpa festkläder än något casual. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

samma här. oftast festklänningar och festskor. jag festar knappt och förstår inte varför jag har sånt mer än vanliga kläder

Samma här. 10 likadana skor som jag knappt använder pga klubbar inte längre och som jag troligtvis inte kan gå i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower:

Samma här. 10 likadana skor som jag knappt använder pga klubbar inte längre och som jag troligtvis inte kan gå i.

ja shit. har 16cm+ klackar, använder aldrig. använder de fula lägre skorna ist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

ja shit. har 16cm+ klackar, använder aldrig. använder de fula lägre skorna ist

Hahah, yeh. Skulle köpa låga vardagsskor, hittade mellanhöga på rea ist. 🙁 Tycker de är så fula så vill varken köpa eller bära. Stressköpte ett par för 100:- på H&M för sommaren, och så blir det kängor (<3) för hösten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower:

Hahah, yeh. Skulle köpa låga vardagsskor, hittade mellanhöga på rea ist. 🙁 Tycker de är så fula så vill varken köpa eller bära. Stressköpte ett par för 100:- på H&M för sommaren, och så blir det kängor (<3) för hösten.

vadå för mellanhöga skor? converseliknande?
ja fint! vill också köpa ett par kängor men det är såååå svårt att hitta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

vadå för mellanhöga skor? converseliknande?
ja fint! vill också köpa ett par kängor men det är såååå svårt att hitta

Snapshot_20130817.JPG

Har fått vegetarian shoes kängor rekommenderade, ska nog beställa därifrån. Vet ej hur många hål dock, hade 8 på senaste DcM:sen.


   
SvaraCitera