Aviseringar
Rensa alla

shöpa snygga kläder


Ämnesstartare

DeathByLawnmower:

Snapshot_20130817.JPG

Har fått vegetarian shoes kängor rekommenderade, ska nog beställa därifrån. Vet ej hur många hål dock, hade 8 på senaste DcM:sen.

ah såna. är de sköna?  vill köpa sånahär stövlar med lite klack men inte hittat någon passande än. har tittat på veg skor men tycker de ser för grova ut!! 
snart är det vinter iiih


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker att veg shoes är skitfula förlåt älskar djur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

ah såna. är de sköna?  vill köpa sånahär stövlar med lite klack men inte hittat någon passande än. har tittat på veg skor men tycker de ser för grova ut!! 
snart är det vinter iiih

Mhm, har letat sådana med. Typ, mormorskängor med olika mycket klack. Ska byta bort några skort jag inte använder imorgon tror jag, ska ha klädbytardag hos mig. PMa om du är intresserad av att komma. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har världens skönaste kängor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
tycker att veg shoes är skitfula förlåt älskar djur

Kattungar gråter i stämmor när du säger så.
Gillar kängorna (ser liksom ut som alla andra kängor imo), kanske inte skulle komma över alla de andra venne längesedan jag kollade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower:

Kattungar gråter i stämmor när du säger så.
Gillar kängorna (ser liksom ut som alla andra kängor imo), kanske inte skulle komma över alla de andra venne längesedan jag kollade.

tycker att kängorna är fulare än andra kängor och slitningarna blir fula mvh kräsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower:

Mhm, har letat sådana med. Typ, mormorskängor med olika mycket klack. Ska byta bort några skort jag inte använder imorgon tror jag, ska ha klädbytardag hos mig. PMa om du är intresserad av att komma. 🙂

antar att det är i sthlm? bor i dalarna 🙁

amsi:
har världens skönaste kängor.

vilka? har också rätt fina och sköna. asbra kvalite pga dyra, men har haft de i 2 år.  tröttnat nu, vill ha nya


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

tycker att kängorna är fulare än andra kängor och slitningarna blir fula mvh kräsen

Aha, slitningarna på vilket sätt?

kukoxo:

antar att det är i sthlm? bor i dalarna 🙁

vilka? har också rätt fina och sköna. asbra kvalite pga dyra, men har haft de i 2 år.  tröttnat nu, vill ha nya

Aw, raincheck!

Köpte DcM pga trodde de hade kvalité men var supertrasig efter två år. Hål, lös sula etc, trots infettning. Använde iofs dom 75% av året.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower:

Aha, slitningarna på vilket sätt?

vet inte hur jag ska förklara, men tycker att skorna överlag är alldeles för matta, det ser inte bra ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

vet inte hur jag ska förklara, men tycker att skorna överlag är alldeles för matta, det ser inte bra ut.

du har inte hittat rätt skor än


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför ska man vara up to date hela tiden? Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Måste köpa nya skor. Dyrt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe:
Måste köpa nya skor. Dyrt 🙁

killkläder är så sjukt dyrt. för en killskjorta kan jag köpa 5 märkesklänningarusch fy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

killkläder är så sjukt dyrt. för en killskjorta kan jag köpa 5 märkesklänningarusch fy

Haha ja. Beror på vad för märke på skjortan dockKanske inte MQ-skjorta för femhundra men en RL-skjkorta för 1300+ kr, ja


   
SvaraCitera

kukoxo: hur mkt borde man lägga på 1 ny garderob tkr ni??

allt utöver matbudgeten o hyran :--)


   
SvaraCitera