Aviseringar
Rensa alla

Show me your genitals


Ämnesstartare

Den stämmer bra in på sättet jag tänker på.

P.S stronghold är gay

DSC00020.JPG


   
Citera
Ämnesstartare

SHOW ME YOUR GENITALS, YOUR GENITALIA!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vad jag är snygg btw.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha så bra bilden på stronghold, hittade den på hans dator han har typ tatt bögiga posebilder på sig själv 😀 sån jävla töönt, var tvungen att lägga upp dom fort som fan


   
SvaraCitera

Bögar ä mysiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JrL414_3:

Hahaha så bra bilden på stronghold, hittade den på hans dator han har typ tatt bögiga posebilder på sig själv 😀 sån jävla töönt, var tvungen att lägga upp dom fort som fan

NE ASSÅ LÅVAR DET VAR INTE SÅ! :((

SLUTA!! DET VAR JU ETT ASROLIGT SKÄMT!!! NU KOMMER ALLA TRO ATT JAG ÄR TYP ASGAY


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

NE ASSÅ LÅVAR DET VAR INTE SÅ! :((

SLUTA!! DET VAR JU ETT ASROLIGT SKÄMT!!! NU KOMMER ALLA TRO ATT JAG ÄR TYP ASGAY

Hahaha så försöker du skämta bort det, alla fattar ändå hur mycket du gjort bort dig 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JrL414_3:

Hahaha så försöker du skämta bort det, alla fattar ändå hur mycket du gjort bort dig 😀

Lägg av asså, det var ju på skoj! 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Lägg av asså, det var ju på skoj! 🙁

"Ok" [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JrL414_3:

"Ok" [smile]

Ofta.. jag skickade ju den till dig.. och förövrigt jag har den på skrivbordet, inte alls gömd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Ofta.. jag skickade ju den till dig.. och förövrigt jag har den på skrivbordet, inte alls gömd.

Nej du skickade den inte?
Och inte för att det spelar nån roll, det är ändå du som är gay, men den var ju gömd i en 4chan mapp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JrL414_3:

Och inte för att det spelar nån roll, det är ändå du som är gay, men den var ju gömd i en 4chan mapp.

Vad är 4chan? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Vad är 4chan? :S

Ett imageboard startat i Japan, som jag för övrigt vet att du hänger på och alltid skryter om olika raids du vart med på, och superfestliga bilder du hittat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JrL414_3:

Ett imageboard startat i Japan, som jag för övrigt vet att du hänger på och alltid skryter om olika raids du vart med på, och superfestliga bilder du hittat.

Inte jag som käkar kipanesmat och gillar sånt som kommer därifrån, det är du om du inte glömt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Inte jag som käkar kipanesmat och gillar sånt som kommer därifrån, det är du om du inte glömt det.

Thaimat är gott, men det förändrar inte det faktum att du skryter om att du hänger på ett imageboard som allmänheten ser ner på av diverse anledningar.
Och att du tar bögiga bilder på dig själv i din säng när du vaknar så du sen kan lägga upp den på olika forum med bildtexten "nyvaken, sliten eller vad? [cute]"
Tönt.


   
SvaraCitera