Aviseringar
Rensa alla

siceps förutspår din framtid


Ämnesstartare

nästan    


   
Citera
Ämnesstartare

kör ba kör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

just your crazy gurl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror detta är lurendrejeri


   
SvaraCitera

shooootttt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
kör ba kör

shiet tänker mig att du e en rätt skör person nu men när du blir äldre så litar du allt mer på din magkänsla och gör det som känns rätt för dig. min spåkula säger att du kommer bli lesbisk eller ba åtminstone kommer gilla tjejer typ bisexuell kanske vet ej. du kommer säkert jobba i lunds kommunalråd, vet ej mer. du känns rätt komplex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Spå på!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ahh shit bror...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

siceps :

shiet tänker mig att du e en rätt skör person nu men när du blir äldre så litar du allt mer på din magkänsla och gör det som känns rätt för dig. min spåkula säger att du kommer bli lesbisk eller ba åtminstone kommer gilla tjejer typ bisexuell kanske vet ej. du kommer säkert jobba i lunds kommunalråd, vet ej mer. du känns rätt komplex

 hhhhhhhhhhhh ::DDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eyyy yoooo hows it poppin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:
just your crazy gurl

min spåkula säger att du hittar en väldigt snygg pojkvän som får dig att känna dig älskad. du blir ba vackrare genom åren och skaffar två döttrar. du känns som en sån indepentent (black) woman och dissar gärna jobbiga kollegor på jobbet, men min spåkula vägrar att berätta vad för jobb du kommer att ha men din framtid känns stabil faktiskt


   
SvaraCitera
Paseo

jag vill veta också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:
tror detta är lurendrejeri

min spåkula ville till en början inte berätta vad för typ av fru du kommer få för den var avis, för tydligen så kommer din fru vara en kurvig brud med långt mörkt hår. du blir inte längre än 194cm tyvärr men du skaffar två barn en tjej och en kille, din dotter kommer bli jurist och din son kommer att bli en b-regissör i sverige. ditt jobb: skriva arga spalter i tidningen Metro Uppsala för tv4 hade inte en HDkvalité på morgonprogrammet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åååh gud vilken rolig tråd! ta mig ta migh ihihi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Please do me if u know what I mean


   
SvaraCitera