Aviseringar
Rensa alla

Siesta


Ämnesstartare

Kommer antagligen ta en tur till siesta i år. Har aldrig varit där förut. Är de hårda med alkohol och så på campingen om man är minderårig?


   
Citera

vanligtvis inte. har för mig om att det var spykenjidder om att de kollade det lite slumpmässigt förra eller förrförra året.


   
SvaraCitera

Hört att där blir grymma band i år...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska också dit för första gången iår. Antagligen själv. Ni som har varit där innan: Vad är era intryck; har stämmningen varit bra och så?


   
SvaraCitera

D4RKBLUE:

Jag ska också dit för första gången iår. Antagligen själv. Ni som har varit där innan: Vad är era intryck; har stämmningen varit bra och så?

Jag har fått intrycket av att publiken är väldigt ung (och jobbig) när jag varit där i begränsad utsträckning och utifrån hur pass många lundafjortisar som jag vet brukade åka.


   
SvaraCitera

Jag var där senast! Sjukt mysig festival måste jag säga, o inte speciellt hårda med drickan. Jag hade visserligen folk som bar in min dricka, fast väl inne på campingen kunde jag gå runt med den öppet utan att några vakter stoppade mig.
Och dessutom, Håkan ska ju till Siesta så du kan ju inte låta bli att åka dit![love]


   
SvaraCitera

Ska förhoppningsvis dit i år! Men det tar typ 15 min för mig att ta mig dit xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska dit och peppar som fan!


   
SvaraCitera

Tror inte, värre på festivalområdet. Fick halsa halva min flaska saft för att komma in med den. "Såhär luktar inte saft" [tard]


   
SvaraCitera

pannkaka:

Tror inte, värre på festivalområdet.

Dock så är det så att du får inte ha med dig nån dricka alls på festivalområdet, varesig du är minderårig eller inte!


   
SvaraCitera

Frankel:

Dock så är det så att du får inte ha med dig nån dricka alls på festivalområdet, varesig du är minderårig eller inte!

Jo visst!


   
SvaraCitera

ÄR DET NÅGON UMARE SOM SKA TILL SIESTA ELLER????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bögjenn:

ÄR DET NÅGON UMARE SOM SKA TILL SIESTA ELLER????

Åh i wish. [sad]


   
SvaraCitera

Vill. Se. Adept.

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska dit i morgon och jobba. Hälsa gärna på i vårt tält, Perrong 23! [bigcheers]


   
SvaraCitera