Aviseringar
Rensa alla

Signaler på snap..


Ämnesstartare

Tjena! Vill säga att jag såklart vet att ingen kan svara det exakt korrekta svaret på frågan, men kom gärna med teorier.

En tjej jag haft ögonen på och träffat nån gång tillsammans med andra började faktiskt snapa med mig för ett tag sedan. Vi snapade väldigt mycket å hon skrev saker som "du ser fett bra ut" osv. Självklart gav jag komplimanger tillbaka. Det blev lite hjärtan, pussmunnar osv. Helt plötsligt blir hon fruktansvärt seg på att svara mig (hon snapar fortfarande med andra) . Detta skedde kanske typ var tredje dag antingen den första halvan av dagen eller den andra halvan. Superkonstigt! Därefter börjar hon skriva igen å va lite gullig å så å skickar väldigt ofta. Ett tag därefter blev hon riktigt seg igen fast ett ganska bra tag. Fram till dagen jag fyllde år då hon skickade väldigt mycket igen å skriver grattis me pussmunnar å allt, skriver å är social me mig liksom. Men varför bryta en trend? Fortsätter med någon dags mellanrum att va fruktansvärt seg trots att hon skickar me andra. Men vi skriver oftast nåt varje dag å det är inte ovanligt att hon skickar olika gulliga emojis, bitmojis ritar hjärtan osv. Självklart börjar jag också konversationer å skriver komplimanger. 
 
Känns som att man inte skriver på de sättet hon gör till någon hon knappt känner på de sättet om man inte är intresserad. Det är ju iof löjligt att försöka bedöma någons intresse efter vad den personen gör på snapchat. Men jag vill verkligen fråga henne om att ses men blir så osäker när hon är så oklar emellan åt. Men kanske är de så att hon vill vara lite svår ibland för att se hur jag reagerar å vill jag ska jaga lite efter henne, vad vet jag? Å ni också för den delen. Men vore ändå kul om ni kom med lite teorier som ni själva kanske hade passat in på när ni läser hur hon beter sig? 


   
Citera

Alltså jag tror att hon pleyar dig om hon skickar sisådär 1 gång per 3:e dag eller såsom du beskriver det. Inte för att jag stalkar personer på snap osv men går hennes snappoäng uppåt utan att hon fortfarande inte har svarat dig så är det för att hon snapar med andra medans din snabb ligger långt ner i hennes lista. Måste tyvärr säga det sådär eftersom det är den enda lösningen du kan se hos henne. Du hittar bättre än henne buddy tro mig. 


   
SvaraCitera

Kan också vara att hon vill att du ska tänka mer på henne, och det är ju det du gör. Tänker mer på henne och undrar vad hon gör och varför hon inte svarar. Vissa tjejer gör så men det är ju såklart inte alla som gör det. Jag tycker du borde fortsätta skriva med henne och att hennes intresse är nog inte dött


   
SvaraCitera

Du bryr dig redan för mycket. Gå i bivack några dar.


   
SvaraCitera