Aviseringar
Rensa alla

silikonbröst


Ämnesstartare

Ja: säg ja till silikon! 
Nej: föredrar dom äkta
w/e: Bryr mig ej

Bonus, hade du kunnat ha (främst) ett förhållande med en person som har silikon bröst.


   
Citera

Real deal or gtfo 


   
SvaraCitera

phatassstho: Hmm, bryr mig inte.

Inte mina bröst - inte min ensak.


   
SvaraCitera

De små och riktiga är bra. Det vigtigaste är ju att de är runda och inte hänger ner till knäna


   
SvaraCitera

Är emot all form av skönhetsmässiga kirurgiska ingrepp, såvida inte personen är gravt deformerad, då kan det accepteras


   
SvaraCitera
mynona

phatassstho: Hmm, bryr mig inte

tycker det är lika etiskt fel att avvisa dem som att kräva dem; det är personens ensak ur den vill forma sin kropp för att bli nöjd. kroppen är bara sinnets modellera


   
SvaraCitera

Bröst är inte min grej, men skulle nog föredra riktiga.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Bryr mig inte, bryr mig inte om andras. När det gäller mig själv, ja.


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Jag har ingen jäkla rätt till andras bröst, så därför är det inte heller min ensak.


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

adaq:
De små och riktiga är bra. Det vigtigaste är ju att de är runda och inte hänger ner till knäna

...så om denne har lagt in silikon för att denne inte har runda annars.. hur blir det då? 

OnT; ja, hade kunnat ha ett förhållande, personens personlighet sitter väl inte i tuttarna? Icke!


   
SvaraCitera
penja

vet inte varför jag skulle kalla mina bröst för varor


   
SvaraCitera

PMR:

...så om denne har lagt in silikon för att denne inte har runda annars.. hur blir det då? 

OnT; ja, hade kunnat ha ett förhållande, personens personlighet sitter väl inte i tuttarna? Icke!

Självklart blir jag inte kär i brösten utan i personen. Men om vi nu ska prata om villka tuttar vi föredrar så är det runda och små som är bäst. Man kan ju slänga i lite silikon om de är alldeles för slappa men då ska de inte bli för stora


   
SvaraCitera

Kärleken sätter nog stopp först i sådana fall. 


   
SvaraCitera

phatassstho: Nej, föredrar äkta vara

tycker att man kan bära på silikon om man känner sig bekväm med det, skulle dock inte riktigt "diggat" om min partner bar silikon då jag verkligen inte bryr mig om hennes bröst är små/stora. kvittar liksom :p


   
SvaraCitera

rogernw:
Kärleken sätter nog stopp först i sådana fall. 

haha ja men ellerhur


   
SvaraCitera