Aviseringar
Rensa alla

silikonbröst


Vill man ha silikonbröst - kör. Inte? Skit i silikon då.


   
SvaraCitera

phatassstho: Hmm, bryr mig inte.


   
SvaraCitera

Undra hur många som haft det om inte porren fanns


   
SvaraCitera

Har det. Gjorde det eftersom mina inte fanns alls p.g.a en hormonell störning som man kan läsa lite om här (kräver att man vet något om hypofysens och hypothalamus anatomi och fysiologi iofs  http://www.internetmedicin.se/page.aspx?id=396 ) och jag kan med heder och samvete säga att jag är mycket lyckligare nu. Låter jävligt klyschigt men det är sant. Nu är de vad som skulle klassas som ''normalstorlek''. Skulle aldrig göra större vilket skulle vara obekvämt för mig och inte kännas som jag bara för att.


   
SvaraCitera

Sagitta: Har det. Gjorde det eftersom mina inte fanns alls p.g.a en hormonell störning som man kan läsa lite om här (kräver att man vet något om hypofysens och hypothalamus anatomi och fysiologi iofs

Räknades det som en skönhetsoperation så att du fick bekosta det själv, om jag får fråga?


   
SvaraCitera

phatassstho: Nej, föredrar äkta vara

De som gör en bröstförstorning brukar väl i regel inte bara göra en "liten" förändring utan det blir ganska så markant skillnad. Det syns också då tydligt att människan har implant och det är inte det minsta snyggt faktiskt. 

Snygga bröst = bröst som ser naturliga ut. Men det finns ju porrskadade där ute som gillar silikon också 🙂


   
SvaraCitera

Bryr mig inte.


   
SvaraCitera

Nachac: det som en skönhetsoperation så att du fick bekosta det själv, om jag får fråga?

Japp.


   
SvaraCitera

Sagitta: Japp.

Okej, intressant. Bra att det hade önskad effekt i alla fall!


   
SvaraCitera

jag är emot all typ av skönhetsingrepp, och kan inte föreställa mig scenariot kring att ha ett förhållande


   
SvaraCitera

Silikon är fint. Har det själv Hjärta


   
SvaraCitera