Aviseringar
Rensa alla

Sillhaj!


Ämnesstartare

http://www.fiskbasen.se/habrandsillhaj.html

Halvliter!

Kaputt! Puts väck!

Så jävla ball[bigsmile]

Dold text: (Din typ av humor? Se hela Picassos Äventyr isåfall[bigsmile])


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

fattar inget, men nice : ) sexig ss officer <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sillkung:
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Sillkung:

[y]

Evil Conduct:

Provoking the world since 1990

[y][y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aww, ingen delar din "humor" :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahah fan vad ensam du är... jag hade tyckt synd om dig - om jag hade kunnat tycka som om folk på internet jag inte känner dvs.[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

(Din typ av humor? Se hela Picassos Äventyr isåfall[bigsmile])

Har redan sett flera gånger. Vad ska jag göra istället?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Har redan sett flera gånger.

[chocked]Sarkasm? Jag tyckte den var bra, men ändå inte bra nog för att ses mer än en gång[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Sarkasm?

Nä? [shake] Verkade det så?

Storchen84:

Jag tyckte den var bra, men ändå inte bra nog för att ses mer än en gång

Gillar Hasse och Tages filmer, har vuxit upp med dem. Tycker att Picassos äventyr är den bästa och rolig att se flera gånger för att verkligen upptäcka alla knäppa detaljer.
+ Såg den som litet barn och har därför sett om i vuxen ålder för att verkligen "ha sett".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Såg den som litet barn

Creds till dig för det är faktiskt imponerande, tror inte det är så många unga unga idag som vet vad picassos äventyr eller vem hasse & tage är, inte i din ålder iafl., och ser någon som är runt 20 eller neråt den så känns det som att personen kommer att tänka "vafan e detta för b-skit"

Tittade på den först själv, sen tyckte jag den var så jävla rolig så jag övertygade två arbetskamrater o titta på den - en som är bara två år yngre än mig o en som är fyra år yngre... dom tittade på mig som om jag inte var riktigt klok, skrattade inte en enda gång under hela filmen (visserligen skrattade jag själv långtifrån lika mycket andra gången som jag gjorde första), så du kanske kan förstå varför jag trodde att du var sarkastisk[bigsmile]

Nej det var faktiskt oväntat att nån på UM öht. skulle veta vad detta är förnåt[love]


   
SvaraCitera

En av mina favoritfilmer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

En av mina favoritfilmer.

[chocked][love]

Första gången jag kan säga "dagens ungdom" o vara helt mållös på ett positivt sätt[bigsmile]

Även om det visserligen bara är två hittills... Fast ändå två mer än väntat[bigsmile][y]

Snart säger väl nån att nile city är det bästa som hänt sverige eller nåt om det fortsätter såhär[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vafan e detta för kalkonrulle [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

inte i din ålder iaf

Nä, det beror nog lite på vad man är uppvuxen med och så. Filmerna är ju rätt gamla, men mina föräldrar gillar dem, så jag antar att det var de som visade mig.

Storchen84:

dom tittade på mig som om jag inte var riktigt klok

Haha, tråkigt av dem.
Det är ju wacko randomhumor när den är som bäst!

Storchen84:

Nej det var faktiskt oväntat att nån på UM öht. skulle veta vad detta är förnåt[love]

Sedär, då blev du motbevisad.[party]


   
SvaraCitera