Aviseringar
Rensa alla

Silver shampoo i hårförlängningen!


Ämnesstartare

[align=center]Hej! Har nyss köpt mig en hårförlängning. Färg #613 (vilket var den ljusaste dom hade). Själv tycker jag att den skiftar lite i gult. Och mitt eget hår är ännu lite ljusare, mer mot vitt/rått färgat. Så jag har hört att man kan he silvershampoo i löshåret. Är det någon som vet hur man gör?
Ska man tvätta löshåret med silvershampoo med vatten elller utan, och hur lång tid ska man låta det sitta i innan man sköljer ut? Ska man sattsa på att köpa silverbalsam också. Och är det någon som vet något bra silvershampoo ?

Tacksam för svar. [love][/align]


   
Citera
Ämnesetiketter

antimyra:

Ska man tvätta löshåret med silvershampoo med vatten elller utan, och hur lång tid ska man låta det sitta i innan man sköljer ut?

Gör som det står på paketet? Kanske? Möjligen?

Nä, det kan ju omöjligt stämma. Enkelt kan det ju inte vara. NÄäää.
[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha! Jag gillar kaxiga, otacksamma folk som du!
Jag ber om lite hjälp, och förväntar mig inte att någon som du ska komma och vara otroligt fånig! Hello? du är arton, jag knappt byxmyndig, dah?! .
Bete dig åtminstonde, vadhar jag gjort dig?

Sen har jag hört att man ska lägga i shampoot i håret när det är torrt, för då verkar det bättre. Men så står det inte på flaskan. So!

Någon annan trevliog som har lust att hjälpa mig ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kleta in schampot i håret när det är torrt. ta inte för mycket bara. låt sitta i i typ 10 minuter och skölj ur noga efter.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera