Aviseringar
Rensa alla

Simcity 4 kraschar på EA loggan!


Ämnesstartare

Hej!

Jag har spelat Simcity 4 ett tag nu, sedan sisådär fyra dagar tror jag. Det är inte tills nu som spelet kraschar när det kommer till EAloggan. Har sökt lite på Google på sistone för att finna en lösning på mitt problem, men utan resultat. Jag kommer såklart att fortsätta söka tills problemet är löst, men tänkte att jag kan fråga här också. Såklart vill väll någon också veta om mitt system möter systemkraven, eller om jag har senaste DirectX installerat. Enkelt, nja, det möter minimumkraven (dock bara) men har senaste DX. Dock borde det inte vara något problem, eftersom jag har somsagt spelat i några dagar innan problemet uppstod. Om det nu är någonting som jag har glömt att skriva, så är det bara att hojta till!

Självklart är det okej att pekaut eventuella felstavningar, men då vill jag också ha din hjälp angående spelet. Tackar för alla svar!

[Ändrat]

Borde nog också tillägga att jag sitter på XP, och att jag har ominstallerat spelet två gånger.

ÄNDRAT 2009-11-26 06:46

ÄNDRAT 2009-11-26 06:49
Äh, nu känner man sig allt dum här! Eftersom någontign så enkelt som att starta om datorn inte brukar vara till någon hjälp i sådana hära situationer, så räknade jag inte med det. Dock så vara det just det, hälpa. Det fungerar nu iallafall. Så det var det, starta om datorn. Föreseten, är det bara jag om inte kan se text om jag skrivit det i Tillägg?

ÄNDRAT 2009-11-26 06:51
Vet itne varför, men texten ovanför kom ut helt fel. Haha!

ÄNDRAT 2009-11-26 06:52
Det med. Fasen, man måste sova i tid annars skriver och tänker man som en idiot. Iallafall, jag tackar mig själv för hjälpen.

ÄNDRAT 2009-11-26 06:55
Vore bra om man kunde ta bort sin egna tråd. Den tar bara upp platts och är helt onödig.


   
Citera
Tyrael

SWISCH Så var problemet löst!


   
SvaraCitera
Åtta

Bästa sortens teknisk support, detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera