Aviseringar
Rensa alla

Simning


Ämnesstartare

Jag klarar alla simtest  i skolan, har vart simkunnig sen 9 års ålder och kan simma 2100 m bröstsim. Ändå får jag inte gå till badhuset själv om jag skulle känna för att simma längd. När jag frågar får jag som svar av mina föräldrar att jag kan drunkna och att vakter på badhus inte alltid ser, och det går fort att drunkna, och man drunknar tyst. Är det normalt att inte få simma själv vid 14 års ålder?

                             Mvh random person


   
Citera
Ämnesstartare

Hej, jag letar efter någon att regelbundet kommunicera för ömsesidigt samtycke. Svara mig bara på sajten: GetFucka.com mitt smeknamn: MakaTakyn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ytterst onormalt och dina föräldrar är dumma som tror de gör dig en tjänst, själv är jag 16 och får inte vara ensam hemma i mera än ett par timmar.


   
SvaraCitera

tycker det är väldigt korkat kan du simma och är duktig på det då tycker jag att du ska simma de har rätt angående drunkningen den är tyst och man ser bara ett huvud som åker upp och ner sen försvinner under vattnet


   
SvaraCitera

Dina föräldrar är oroliga och överbeskyddande som dom flesta är.

Om du kanske ska gå dit med en kompis till en början? För att visa dina föräldrar att inget farligt händer. Sen kanske dom tycker det är okej. Samtidigt så tänker jag att du kan väl inte vara den enda som simmar i bassängen? Det är också något du kan ta upp med dina föräldrar, att det är fler som simmar och att inget kan hända då.


   
SvaraCitera