Aviseringar
Rensa alla

Simning på idrotten!


asfaltsbl0mma:

Ska vi få underkänt i idrott bara för att vi inte klarar att visa oss i trånga bikinis?

Säg att du vill träna klädsim


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berätta för läraren hur det är, förhoppningsvis förstår hon och låter dig simma nån annan gång när det är tomt på folk i badhuset..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asfaltsbl0mma:

Ingen vet om att jag har anorexi, och vill inte att någon ska få reda på det, annars hade jag gjort det!

Du behöver ju inte säga att du har anorexia, räcker väl med att säga att du inte klarar av att visa dig i bikini?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Du behöver ju inte säga att du har anorexia, räcker väl med att säga att du inte klarar av att visa dig i bikini?

Tror inte att man blir tagen på allvar då, eftersom det ses som en självklarhet att delta på simningen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Behöver du ett betyg i idrott?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asfaltsbl0mma:

Tror inte att man blir tagen på allvar då, eftersom det ses som en självklarhet att delta på simningen..

Säg till läraren att du inte vill bara o.o
Eller skyll på att du är allergist mot klor[cute]Ja vet en som gjorde de, hon slapp simma [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vad tattigt. Säg att du absolut inte vill och be att få göra det en annan gång helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Behöver du ett betyg i idrott?

jag satsar på ett mvg, så ja ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Agape:

Berätta för läraren hur det är, förhoppningsvis förstår hon och låter dig simma nån annan gång när det är tomt på folk i badhuset..

Hon verkar sakna empati, så jag vet inte.

Ibland känns det som att det finns en helt annan värld av människor som inte alls kan förstå sig på att vissa har problem med att äta, och har en felaktig bild av sig själva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asfaltsbl0mma:

Hon verkar sakna empati, så jag vet inte.

De flesta brukar ha lite empati. [smile]
Testa i alla fall!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Agape:

De flesta brukar ha lite empati.
Testa i alla fall!

Det är alltid värt ett försök, men om det inte lyckas har jag sagt något i förtroende helt förgäves liksom :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asfaltsbl0mma:

Det är alltid värt ett försök, men om det inte lyckas har jag sagt något i förtroende helt förgäves liksom :/

Men säg åt henne att du hellre vill göra det på en enskild tid om det går, eftersom du inte vill skolka och få ogiltig frånvaro. Nog kan ni komma överens om något. Men ...! Du [smile] Har också haft ätstörningar, och självbilden är helt trasig då. Du är säkert jättefin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Agape:

Du Har också haft ätstörningar, och självbilden är helt trasig då. Du är säkert jättefin.

Det känns bra med någon som förstår, tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asfaltsbl0mma:

Det känns bra med någon som förstår, tack!

Det är lugnt. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker du skall säga till läraren att du inte mår bra av att visa upp dig så naken för folk, och att hon borde respektera det, att du gärna gör det en annan gång eller vid ett annat tillfälle.


   
SvaraCitera